ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شماتیکی تازه انتشار یافته از کاهش طول آیفون ۷ نسبت به ۶ اس خبر می دهد

شماتیکی تازه انتشار یافته و منتسب به آیفون ۷ روایت گر این موضوع است که نسل بعدی اسمارت فون های اهالی کوپرتینو ضخامتی ۷.۱۵ میلیمتری خواهند داشت و این در حالیست که این عدد برای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شماتیکی تازه انتشار یافته و منتسب به آیفون ۷ روایت گر این موضوع است که نسل بعدی اسمارت فون های اهالی کوپرتینو ضخامتی ۷.۱۵ میلیمتری خواهند داشت و این در حالیست که این عدد برای نسل کنونی یا همان آیفون ۶ اس با ۷.۱ میلیمتر برابری می کند.

همچنین در دیاگرام یاد شده تائید گشته که در موبایل مورد بحث دیگر از درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون خبری نخواهد بود؛ اتفاقی که شاید سبب شود شاهد حضور باتری با ظرفیت بیشتر در محصول نهایی باشیم. البته حذف این پورت می تواند احتمال ضد آب گشتن آیفون ۷ را نیز قوت بخشد، زیرا کنار گذاشته شدن این درگاه به آن معناست که یکی از راه های اصلی نفوذ آب به درون دیوایس بلوکه شده است.

در میان طرح های موجود مقایسه ای ما بین آیفون ۷ و ۶ اس نیز وجود دارد که به ما نشان می دهد جایگاه خطوط آنتن تغییر کرده اند و به لبه ی بالایی دستگاه آمده اند. ضمناً‌ می توانیم ببینیم که آیفون بعدی دارای دوربینی قدری بزرگتر است و طول آن نیز نسبت به مدل همتای حال حاضرش اندکی کاهش یافته.

همانند همیشه انتظار می رود که اپل موبایل های جدید خودش را در ماه سپتامبر رونمایی کرده و اندکی بعد نیز آنها را راهی بازار سازد و حال باید منتظر ماند و دید شایعات بالا که قبلاً نیز برخی از آنها در سایت ها و رسانه های مختلف مطرح شده بودند صحت خواهند یافت یا خیر.

ap-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی