ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس های جدیدی که پرچمدار آتی LeEco را با دوربین دوگانه به تصویر می کشند

اخبار و شایعات مربوط به محصولات آتی دنیای فناوری، هر بار یکی از بزرگان بازار را هدف می گیرند. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ، شایعات به سمت محصول جدید ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اخبار و شایعات مربوط به محصولات آتی دنیای فناوری، هر بار یکی از بزرگان بازار را هدف می گیرند. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ، شایعات به سمت محصول جدید LeEco سوق پیدا کرده، موبایلی که ظاهراً به دوربین دوگانه مجهز شده.

در همین راستا، به تازگی تصاویری نسبتاً واضح و با کیفیت از این دیوایس جدید (که می تواند همان X720 باشد) از طریق حساب کاربری KJuma در شبکه اجتماعی Weibo منتشر گشته.

آنچه در این تصاویر به خوبی به چشم می آید، بدنه فلزی و بسیار باکیفیت این اسمارت فون است. این دیوایس که ظاهراً پرچمدار آتی شرکت چینی یاد شده خواهد بود، به تازگی در پایگاه داده آنتوتو حضور یافته و با توجه به عملکرد فوق العاده اش، می توان حضور چیپست اسنپدراگون 821 بعنوان قلب تپنده در این تلفن همراه را انتظار داشت.

در تصاویر منتشر شده، موبایلی را با بدنه طلایی می بینیم که دو دوربین در پشت آن مشاهده می شود. البته این دو دوربین از یکدیگر جدا نیستند و در محفظه مشترکی جای گرفته اند. ضمن اینکه کمی پایین تر از دوربین ها، دو فلاش به صورت خطی قرار دارند. مجموعه ماژول دوربین و فلش به همراه محفظه قرارگیری آنها، حالت اسمایلی چهره ای خندان را در پشت این دستگاه تشکیل داده اند.

همانطور که در تصاویر می بینید، در زیر ماژول دوربین شاهد حسگر اثر انگشت هستیم. پایین تر از آن نوشته هایی به چشم می خورند که البته خوانا نبوده، اما ظاهراً بیانگر شماره سریال دستگاه و نام شرکت هستند.

وجود خطوط سیستم آنتن دهی در اطراف بدنه، ما را به یاد سامسونگ گلکسی S7 می اندازد؛ ضمن اینکه در پنل جلویی نیز حاشیه مشکی کوچکی را بین صفحه نمایش و دکمه ها شاهد هستیم، که اندکی به ال جی G5 شباهت دارد. دکمه پاور و تنظیم حجم صدا نیز در لبه سمت راست این تلفن همراه قرار گرفته اند.

حضور سه دکمه خازنی در قسمت فلزی پایین این اسمارت فون باعث ایجاد توازن نسبی در بخش جلویی و پشتی آن شده. در یکی از تصاویر، چیزی شبیه یک قاب محافظ ساده دیده می شود که ویژگی خاصی نداشته و صرفاً یک محفظه مشکی برای محافظت از آن به نظر می رسد.

تا به اینجا، هیچ جزئیات دیگری به غیر از این تصاویر و نتایج بنچمارک آنتوتو برای این محصول جدید وجود ندارد. پس فعلاً با موبایل اسرارآمیزی روبرو هستیم که که تاریخ معرفی و عرضه آن نیز مشخص نیست. ظاهراً مجبوریم تا زمان معرفی رسمی، تنها به اخبار و شایعات در مورد آن بسنده کنیم.

در ادامه تصاویر منتشر شده از موبایل جدید LeEco آمده است:

leeco_leak_weibo_0

leeco_leak_weibo_3

leeco_leak_weibo_1

leeco_leak_weibo_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima
    Nima | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    دوربینش شبیه لوگوی سیانوژن‌موده .?

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    چقدر زشته ، شبیهه ..... هس

مطالب پیشنهادی