ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار اولین اپیزود بازی Batman: The Telltale Series مشخص شد [تماشا کنید]

با موفقیت های بسیار زیادی که بازی اپیزودیک The Walking Dead به دست آورد، می توانستیم حدس بزنیم استودیو Telltale فرمول بازیسازی خود را دوباره به کار گیرد. ولی کمتر کسی فکر می کرد آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

با موفقیت های بسیار زیادی که بازی اپیزودیک The Walking Dead به دست آورد، می توانستیم حدس بزنیم استودیو Telltale فرمول بازیسازی خود را دوباره به کار گیرد. ولی کمتر کسی فکر می کرد آن ها برای تمامی عناوین خود همین رویه را ادامه دهند.

جدیدترین ساخته این استودیو هم که Batman: The Telltale Series نام دارد دوباره از همان فرمول پیشین استفاده کرده. بر اساس گفته تلتیل، اولین اپیزود این بازی که با عنوان Realm of Shadows شناخته می شود، کمتر از دو هفته دیگر منتشر شده و بازیکن ها می توانند از دوم آگوست [12 مرداد] بازی را تجربه نمایند. تریلر قسمت ابتدایی این عنوان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

علاوه بر این گفته شده سیزن پس فیزیکی بازی سیزدهم سپتامبر [23 شهریور] در آمریکا و شانزدهم همان ماه [26 شهریور] در اروپا منتشر می شود. با وجود این که نسخه سیزن پس دارای تمامی اپیزود هاست، اما نمی توانید از همان ابتدا قسمت های بعدی را تجربه کنید و باید تا عرضه نسخه های دیجیتالی آن ها صبر نمایید. چون همان طور که می دانید اپیزودها معمولا با فاصله ای یک - دو ماهه از یکدیگر به انتشار می رسند.

یکی از دلایلی که خیلی ها منتظر Batman: The Telltale Series هستند، به روند بازیسازی خود تلتیل باز می گردد. علاقه مندان به صنعت گیمینگ می خواهند ببییند آیا فرمول همیشگی آن ها باز هم جواب می دهد یا این بار هم ناکامی در انتظار این استودیو خواهد بود. البته اگر به یاد داشته باشید، آن ها با ماینکرفت و گیم آو ترونز هم طعم شکست را چشیده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی