ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی هوآوی از نیمه اول سال 2016؛ درآمد 40 درصد رشد داشته است

شرکت Huawei Technologies که یکی از بزرگ ترین سازندگان تجهیزات مخابراتی جهان به شمار می رود، روز دوشنبه در گزارش خود اعلام کرد درآمد آنها در نیمه اول سال جاری میلادی به اندازه 40 درصد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۲

شرکت Huawei Technologies که یکی از بزرگ ترین سازندگان تجهیزات مخابراتی جهان به شمار می رود، روز دوشنبه در گزارش خود اعلام کرد درآمد آنها در نیمه اول سال جاری میلادی به اندازه 40 درصد رشد داشته و «این روند در سال جاری ادامه خواهد یافت».

در بیانیه کمپانی هوآوی درآمد حاصل از فروش شش ماهه اول سال 2016 برابر با 245.5 میلیارد یوآن (36.8 میلیارد دلار) اعلام شده. همچنین حاشیه سود عملیاتی از 18 درصد در نیمه اول سال قبل، به 12 درصد در زمان مشابه سال جاری تقلیل یافته است.

این شرکت خصوصی مستقر در شهر شنژن که رقابت تنگاتنگی با همتای سوئدی اش یعنی «اریکسون» بر سر مقام اول فروش تجهیزات مخابراتی در سطح جهان دارد، توضیحات بیشتری در مورد جزئیات این ارقام ارائه نکرد.

در همین راستا «سابرینا مِنگ» مدیر ارشد مالی کمپانی مورد بحث می گوید:

ما مطمئن هستیم هوآوی روند رو به رشد خود را حفظ می کند، و با توجه به عملکرد عالی کنونی، سال جاری را با تراز مالی بسیار خوبی به پایان خواهد رساند.

او در اشاره به بخش های مخابراتی، تجهیزات خانگی و کسب و کار سازمانی عنوان داشت:

در هر سه گروه کسب و کار اشاره شده، به رشد پایداری دست یافته ایم، و این پیشرفت را مدیون حضور متوازن در سطح جهان در سه بخش فوق هستیم.

لازم به ذکر است که شرکت هوآوی درآمد سال جاری خود را 75 میلیارد دلار هدف گذاری نموده. همچنین گزارش مالی شش ماهه اول سال 2015 این شرکت، رشد 30 درصدی عواید حاصل از فروش را نشان می داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی