ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل دو سیم کارته گلکسی نوت 7 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم مجوز رگولاتوری چینی را دریافت کرد

در حرکتی دور از انتظار، وب سایت رگولاتوری چینی  TENAA اخیراً لیست خود را تغییر داده و مدلی مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

در حرکتی دور از انتظار، وب سایت رگولاتوری چینی  TENAA اخیراً لیست خود را تغییر داده و مدلی مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ را به آن افزوده است.

این مدل گلکسی نوت 7، از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی کرده و به یک جایگاه هیبریدی برای سیم کارت و مایکرو SD مجهز شده که افزایش حافظه داخلی را به 128 گیگابایت توجیح می کند؛ چرا که اگر کاربر بخواهد از دو سیم کارت استفاده کند، دیگر امکان قرار دادن کارت حافظه جانبی در جایگاه آن وجود ندارد.

Dual-SIM-Note-7-with-6-GB-of-RAM-and-128-GB-storage-gets-certified-in-China.jpg

با این همه، مسئله مربوط به حافظه رم 6 گیگابایتی هنوز کمی جای تعجب دارد و اصلا مشخص نیست که چرا سامسونگ باید از آن استفاده کند. ناگفته نماند که پیش تر، موبایلی با شماره مدل SM-N9300 (که در واقع همان نوت 7 است) به همراه حافظه 6 گیگابایتی در پایگاه داده Geekbench رویت شده بود که این خود نیز به احتمال عرضه مدل مورد اشاره از سوی کره ای ها دامن می زند.

اگرچه تا به این لحظه هیچ صحبتی درباره عرضه مدل 6 گیگابایتی در سراسر جهان به میان آورده نشده است، احتمال دارد سامسونگ تصمیم گرفته باشد تا نسخه ارتقایافته فبلت پرچمدار خود را با هدف رقابت با برندهای محلی چین مانند وان پلاس، به کشور اژدهای سرخ آورد. فراموش نکنیم که سامسونگ پیش از این هم اسمارت فون هایی خاصی را به صورت انحصاری برای بازار چین توسعه داده و تکرار این امر با نوت 7، آنقدرها دور از ذهن نیست.

Dual-SIM-Note-7-with-6-GB-of-RAM-and-128-GB-storage-gets-certified-in-China.jpg1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

    دو سیمکارته واقعا نیازه مخصوصا تو ایران... البته اگه به کیفیت همون گوشی اصلی گلکسی نوت 7 باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی