ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروشگاه جدید اپل در مرکز تجارت جهانی
تکنولوژی

اپل استور جدید شهر نیویورک ۲۶ مرداد در مرکز تجارت جهانی منهتن افتتاح می شود

کمپانی اپل رسماً اعلام کرد که در روز ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) شعبه ای تازه از فروشگاه های فیزیکی اپل استور را در مرکز تجارت جهانی ناحیه منهتن افتتاح خواهد کرد. اولین بار دو سال پیش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کمپانی اپل رسماً اعلام کرد که در روز ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) شعبه ای تازه از فروشگاه های فیزیکی اپل استور را در مرکز تجارت جهانی ناحیه منهتن افتتاح خواهد کرد. اولین بار دو سال پیش بود که این خبر در فضای مجازی انتشار یافت و گفته شد قرار است این فروشگاه در بنای مجلل، منحصر به فرد و البته ۴ میلیارد دلاری «Oculus» تاسیس گردد.

این بنا که به دست سانتیاگو کالاتراوا (Santiago Calatrava) طراحی شده، علاوه بر آن که یک مجموعه فروشگاهی بزرگ است، نقش مدخل ایستگاه زیرزمینی محل طلاقی قطار بین شهری نیوجرسی با متروی شهر نیویورک را نیز ایفا می کند. Oculus در نزدیکی محل برج های دوقلوی نابود شده تجارت جهانی قرار دارد و از این جهت به این نام خوانده می شود.

1469723740995-2-w600

با این که طراحان معماری فضای داخلی شرکت اپل مشکلات عدیده ای با شیوه طراحی ستون ها و پنجره های این بنا داشتند، اما تمایل شدید این کمپانی به ایجاد فروشگاه های فیزیکی خود در مکان های خاص و منحصر به فرد سبب شد که به هر نحو ممکن اپل استور جدید در مرکز تجارت جانی بنا شود. البته نباید قرارگیری مرکز مذکور در یکی از شلوغ ترین و البته گران ترین بخش های منطقه منهتن نیویورک را نیز در این تصمیم اهالی کوپرتینو بی تاثیر دانست.

14ee520315bfe9b439d445454d524f9c9aa6-w600

با تاسیس این اپل استور جدید، تعداد فروشگاه های فیزیکی اپل در شهر نیویورک به ۷ عدد خواهد رسید. بدین سان نیویورک پس از سانفرانسیسکو و لس آنجلس، میزبان بیشترین تعداد اپل استورها در میان سایر شهرهای ایالات متحده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shika
    Shika | ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا زیبا و با ابهت بود،ما کجا هستیم اونا کجا هستند،حالا اونقدر بگین مرگ بر شیطان بزرگ تا جونتون در بیاد.

  • Kian
    Kian | ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا معماری زیبایی داره :)

مطالب پیشنهادی