ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپیکر های ۳۶۰ درجه و تلویزیون جدید Bang & Olufsen آشنا شوید

شرکت Bang & Olufsen امروز از اسپیکر های جدید خود به نام های BeoSound 1 و BeoSound 2 با طراحی منحصر به فرد و صدای فراگیر ۳۶۰ درجه رونمایی می کند. این اسپیکر ها از ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

شرکت Bang & Olufsen امروز از اسپیکر های جدید خود به نام های BeoSound 1 و BeoSound 2 با طراحی منحصر به فرد و صدای فراگیر ۳۶۰ درجه رونمایی می کند. این اسپیکر ها از چند پروتکل وایرلس صدا از جمله Apple AirPlay، Google Cast، Spotify Connect و  Bluetooth پشتیبانی می کنند.

طراحی هر دوی این مدل ها به شکل استوانه ای مخروطی است که هم ووفر و هم بلندگو های طیف کامل صدا را در خود جای داده اند. این طراحی منحصر به فرد نه تنها ظاهر متمایزی به آنها بخشیده بلکه اجازه ی انتشار صدا در همه ی جهات را نیز می دهد. یک کنترلر چرخان برای تنظیم شدت صدا در بخش بالایی و یک پنل حساس به لمس نیز برای تنظیمات اولیه روی این دو وجود دارد. حسگر نزدیکی آنها نیز می تواند موقعیت شما در اتاق را تشخیص دهد و از هر سمت که به آن نزدیک شوید موقعیت ابزار های کنترل آن را رو به شما تنظیم کند.

اما اغلب تنظیمات این دو اسپیکر از طریق تلفن هوشمند انجام می شوند؛ چه از طریق اپلیکیشن مدیریت صدای خود Bang & Olufsen و چه از طریق اپلیکیشن موسیقی مورد علاقه ی خودتان. گفتنی است خود اسپیکر ها نمایشگر ندارند. BeoSound 1 و 2 را می توان برای پخش در چند اتاق به دیگر اسپیکر های ‌Bang & Olufsen نیز متصل کرد.

شرکت ‌سازنده BeoSound 1 را از آن جهت «قابل حمل» می نامد که بر خلاف BeoSound 2 به باتری داخلی مجهز است و می تواند با هر بار شارژ ۱۶ ساعت دوام بیاورد. اما اگر فکر کرده اید قابل حمل به معنای آن است که می توانید آن را در کیفتان بگذارید و با خود به پارک ببرید دچار اشتباه شده اید. ارتفاع ۳۰ سانتی متری و وزن ۳ و نیم کیلویی مانع از جابجایی آسان آن به این معنا می شود. باتری یاد شده بیشتر به درد پخش موسیقی در بخش هایی از منزل می خورد که در حالت عادی امکان انتقال سیم اسپیکر در آنها وجود ندارد. گفتنی است BeoSound 2 که بزرگ تر و قدرتمند تر از BeoSound 1 است این باتری داخلی را ندارد و نیاز خود به انرژی را از طریق سیم برطرف می کند.

beosoudn-1-vers-2-1 beosound-1-close-up-1 beosound-1-packshot-1 beosound-2-1 beosound-2-close-up-2-1 bso1-2-16xx-me02-1 bso1-16xx-me03-1 bso2-16xx-me05-1 bvihorizon-16xx-me02-1

اسپیکر BeoSound 1 از همین امروز به قیمت ۱۴۹۵ دلار در دسترس قرار خواهد داشت و BeoSound 2 نیز از ماه اکتبر (مهر-آبان) با قیمت ۱۸۹۵ دلار به فروشگاه ها راه خواهد یافت.

علاوه بر اسپیکر های فوق، Bang & Olufsen از افزودن یک محصول جدید به نام BeoVision Horizon به خانواده ی تلویزیون های اندرویدی اش خبر می دهد. رزولوشن این تلویزیون جدید 4K است و به واسطه ی یک حسگر، نور تصویر را متناسب با نور محیط تنظیم می کند. تلویزیون یاد شده با یک ریموت کنترل بلوتوث کنترل می شود و می توان آن را روی دیوار، میز چرخدار یا بوم های سه پایه نصب کرد. Horizon  در دو سایز ۴۰ و ۴۸ اینچ عرضه خواهد شد و در ماه دسامبر (آذر-دی) به ترتیب با قیمت های ۳۹۹۵ و ۵۴۹۵ دلار در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

Horizon

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی