ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشکل هنگ کردن سیستم پس از نصب آپدیت سالیانه ویندوز ۱۰ را برطرف کرد

ماه پیش به اطلاعتان رساندیم که بسیاری از کاربران پس از دریافت به روز رسانی سالانه ی ویندوز ۱۰ با مشکل هنگ کردن رایانه های شخصی شان مواجه شدند. مایکروسافت بعداً بروز این مشکل را تأیید ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

ماه پیش به اطلاعتان رساندیم که بسیاری از کاربران پس از دریافت به روز رسانی سالانه ی ویندوز ۱۰ با مشکل هنگ کردن رایانه های شخصی شان مواجه شدند. مایکروسافت بعداً بروز این مشکل را تأیید کرد و گفت از تعداد کمی از کاربران در این خصوص گزارش هایی دریافت کرده و تا ارائه ی راه حل نهایی این مشکل، راهکار هایی برای اجتناب از آن معرفی کرد.

مشکلی که کاربران از آن شکایت کرده بودند معمولاً به هنگ کردن سیستم پس از لاگ این کردن باز می گشت که باعث می شد دستگاه به اصطلاح «فریز» شود یا هنگ کند. مایکروسافت گفت علت این امر نصب بودن اپلیکیشن ها و سیستم عامل روی درایو های مجزاست.

حال پس از حدود یک ماه، مایکروسافت اعلام کرده بالاخره مشکل را برطرف کرده است.

این شرکت با هدف شفاف سازی بیشتر اعلام کرده است آپدیتی که روز گذشته منتشر شده، حاوی راه حلی برای برطرف کردن مشکل مذکور بوده است. مایکروسافت همچنین اعلام داشته است کاربرانی که آپدیت سالانه ی ویندوز ۱۰ را به همین دلیل از روی سیستم خود uninstall کرده اند حالا می توانند با استفاده از Windows Update Assistant یا با مراجعه به صفحه ی دانلود ویندوز ۱۰ و کلیک روی عبارت «Update Now» دوباره آن را نصب کنند.

با همه ی اینها مایکروسافت برای کسانی که با وجود نصب به روز رسانی جدید، هنوز با مشکل هنگ کردن سیستم مواجه می شوند چند راه حل دیگر نیز ارائه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    آخ نگو که ما هم درگیر شده بودیم اساسی لامصب موقع ریستارت دیگه سیستم قفل میشد

مطالب پیشنهادی