ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ویژه ای از پوکمون گو به اپل واچ می آید

دقایقی پیش و در جریان رویداد معرفی آیفون 7 که هم اکنون در شهر سن فرانسیسکوی آمریکا در حال برگزاریست، مدیر عامل استودیوی Niantic Labs روی صحنه حاضر شد و از انتشار نسخه ویژه ای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۰

دقایقی پیش و در جریان رویداد معرفی آیفون 7 که هم اکنون در شهر سن فرانسیسکوی آمریکا در حال برگزاریست، مدیر عامل استودیوی Niantic Labs روی صحنه حاضر شد و از انتشار نسخه ویژه ای از بازی محبوب پوکمون گو برای اپل واچ خبر داد.

پوکمون گوی اپل واچ می تواند به بازیباز موضوعاتی از قبیل قدم های لازم برای رسیدن به هر پوکمون، امتیازات لازم برای رسیدن به لول بالاتر و وضعیت جسمانی و تندرستی را اطلاع رسانی کند.

Screen-Shot-2016-09-07-at-1.32.21-PM-930x416-w600

همچنین بازیباز در نسخه اپل واچ پوکمون می تواند بدون نیاز به چک کردن موبایل، وقتی که به یک پوک استاپ رسید با یک اعلان از حضور پوکمون ها در آن منطقه با خبر شود.

به گفته یکی از مقامات نیانتیک، پوکمون گو از زمان عرضه اش در تابستان امسال تا کنون بیش از 500 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شده، و بازی کنندگانش تا حالا 4.6 میلیارد کیلومتر برای گرفتن پوکمون ها پیاده روی کرده اند.

به جز مواردی که گفتیم، اپل از ذکر جزئیات بیشتر در مورد پوکمون گوی اپل واچ خودداری کرد. این بازی قرار است که همین امسال برای پلتفرم ساعت هوشمند اپل منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    به هیچ عنوان پوکی مان را دانلود کنید.

مطالب پیشنهادی