ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کیت Flybrix قطعات لگو را به یک پهپاد دست ساز تبدیل کنید

اگر مقداری لوگو دارید که نمی دانید دیگر با آنها ساخت چه چیزی را تجربه کنید، کیت Flybrix را به شما توصیه می کنیم، مجموعه ای از قطعات که با کمک آنها می توانید قطعات ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ مهر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

اگر مقداری لوگو دارید که نمی دانید دیگر با آنها ساخت چه چیزی را تجربه کنید، کیت Flybrix را به شما توصیه می کنیم، مجموعه ای از قطعات که با کمک آنها می توانید قطعات لگو را به یک پهپاد دست ساز تبدیل نمایید.

در این مجموعه علاوه بر قطعاتی مثل موتور الکتریکی، پره های پلاستیکی و حتی یک خلبان مینیاتوری، یک برد مدار چاپی هم وجود دارد که توسط سازنده از پیش برنامه ریزی شده و ضمناً از پلتفرم آردوینو هم پشتیبانی می کند.

FlyBrix-Drones--w600

سازنده همچنین اپلیکیشن مورد نیاز برای کنترل پهپاد دست ساز شما را هم تدارک دیده که می توانید آن را از فروشگاه های نرم افزاری اندروید و iOS به رایگان دانلود نمایید.

علاوه بر این یک دسته کنترل از راه دور فیزیکی هم وجود دارد که البته به شکل جداگانه به فروش می رسد.

Flybrix-796x398-w600

سازنده می گوید نرم افزار این کیت متن باز است در نتیجه کاربران در صورت تمایل می توانند آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهند.

اگر بخواهید، امکان اضافه کردن ماژول های وای-فای و GPS هم برای برد مدار چاپی دستگاه در نظر گرفته شده است.

phpvem7pd-w600

حتی یک افزونه هم برای مرورگر کروم ساخته شده که با استفاده از آن می توانید اطلاعات حسگرهای پهپاد خود را ذخیره کنید یا تنظیمات آن را تغییر دهید.

این محصول با قیمت 149 دلار به فروش می رسد و یک مدل دولوکس هم وجود دارد که به شکل پیش فرض همراه با کنترل از راه دور فیزیکی عرضه می شود و 189 دلار قیمت خواهد داشت.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی رسمی معرفی این محصول جذاب را مشاهده نمایید. ضمناً بد نیست اشاره کنیم که سازنده خرید کیت Flybrix را برای کاربران 14 سال به بالا توصیه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی