ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دامین Red Dead Online به ثبت رسید؛ شمارش معکوس برای رونمایی رسمی آغاز شد

کمپانی خوش نام صنعت بازی های ویدیویی، Take-Two اخیراً دامینی جدید به نام Red Dead Online به ثبت رسانده که بدون شک، به بخش آنلاین نسخه جدید سری بازی Red Dead مربوط می شود. در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی خوش نام صنعت بازی های ویدیویی، Take-Two اخیراً دامینی جدید به نام Red Dead Online به ثبت رسانده که بدون شک، به بخش آنلاین نسخه جدید سری بازی Red Dead مربوط می شود. در صورتی که خبرها را دنبال کرده باشید، می دانید که استودیوی راک استار گیمز روز گذشته دو تصویر در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد و به شکلی غیر مستقیم، خبر از معرفی نسخه جدید Red Dead داد.

چندان جای تعجب نخواهد داشت اگر نسخه بعدی Red Dead، از بخش آنلاین وسیعی بهره مند باشد. در واقع جهان آنلاین بازی GTA V مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت و و طی سه سال گذشته، درآمدی کلان روانه جیب راک استار و تیک تو کرد.

همین مسئله سبب شد تا راک استار تمرکز زیادی روی محتویات بخش آنلاین بازی مورد اشاره داشته باشد و تمام تیم توسعه خود را موظف به گسترش هرچه بیشتر آن سازد؛ تصمیمی که در نهایت به لغو توسعه بسته الحاقی جدیدی برای بخش تک نفره بازی منجر شد.

بخش چند نفره بازی Red Dead Redemption، از مدهای مختلفی بهره می برد که از جمله آن می توان به Team Deathmatch با پشتیبانی از 16 نفر به صورت همزمان اشاره کرد. اما اگر قرار باشد شاهد بخش آنلاین جدیدی همچون بخش آنلاین بازی دیگر راک استار باشیم، احتمالاً دنیایی وسیع با فعالیت های مختلف در انتظارمان خواهد بود.

در نهایت باید افزود که به گفته یکی از نویسندگان سابق وب سایت TechRadar و به نقل از منابع نزدیک به راک استار، باید در پنج شنبه همین هفته (یا 29 مهرماه) منتظر انتشار اولین تیزر رسمی Red Dead جدید باشیم؛ با این حال نمی توان از موثق بودن این خبر اطمینان داشت و ممکن است راک استار زودتر یا دیرتر دست به معرفی رسمی بازی مورد انتظار خود بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    red dead??

مطالب پیشنهادی