ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه 50 مرورگر فایرفاکس برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

فایرفاکس یکی از صدها مرورگر شخص ثالثی به شمار می رود که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و امروز  تیم سازنده ی این مرورگر نسخه ی 50 آن را همراه با بهبودهایی قابل توجه، ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

فایرفاکس یکی از صدها مرورگر شخص ثالثی به شمار می رود که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و امروز  تیم سازنده ی این مرورگر نسخه ی 50 آن را همراه با بهبودهایی قابل توجه، برای رایانه های شخصی و همچنین تلفن های هوشمند اندرویدی منتشر کرده است.

بزرگترین تغییر قابل تشخیص در این نسخه، عوض شدن پنل های Recent Tabs و History در صفحه ی اصلی و ادغام شدن آن ها با یکدیگر بوده که نتیجه این کار کیفیت بصری اپلیکیشن را به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است. علاوه بر این دیگر نیازی نیست برای رسیدن به صفحه ی Recent Tab به صورت افقی روی صفحه ی نمایش اسکرول کنید.

nexus2cee_screenshot_20161115-151810-w600
تصویر سمت چپ و وسط نسخه ی قدیمی تب های Recent Tab و History را نشان می دهد. تصویر سمت راست مدل ادغام شده ی آن ها در نسخه ی 50 را به تصویر می کشد.

همچنین در نسخه 50 پشتیبانی از استریم ویدیوهای HLS نیز به این مرورگر اضافه شده و گواهینامه ی SSL صادر شده توسط Let's Encrypt هم اکنون به صورت پیش فرض قابل اعتماد شمرده می شود. علاوه بر این پشتیبانی از HTML5 Battery API که معمولاً به عنوان راهی برای ردیابی کاربران در سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت، قطع شده است.

نسخه ی 50 مرورگر فایرفاکس را می توانید به راحتی از فروشگاه گوگل پلی، مرجع APKMirror و یا وبسایت موزیلا دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • dark season
    dark season | ۲۷ آبان ۱۳۹۵

    آپوس رو نصب کردم. سرعت عالی فقط گاهی اوقات سایت های فارسی زبان رو که باز کردم(کرش کردن )نرم‌افزار بسته میشد. در هر صورت از cm واقعا بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی