ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Mi Box 3s آشنا شوید؛ ستاپ باکس بهره مند از هوش مصنوعی شیائومی

حتما با طیف وسیع محصولات شیائومی آشنایی دارید. این شرکت از موبایل گرفته تا لوازم جانبی، اسکوتر و حتی خوراک پز را در سبد کالاهای تولیدی اش دارد و به تازگی نیز عضو تازه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آبان ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

حتما با طیف وسیع محصولات شیائومی آشنایی دارید. این شرکت از موبایل گرفته تا لوازم جانبی، اسکوتر و حتی خوراک پز را در سبد کالاهای تولیدی اش دارد و به تازگی نیز عضو تازه ای را به خانواده ستاپ باکس های Mi Box خود اضافه کرده است.

دستگاه که Mi Box 3s نام دارد به لحاظ طراحی تفاوت چندانی با نسخه قبلی اش ندارد و تمیز دادنشان از هم برای آنها که چشمان تیزبینی ندارند کاری اندک دشوار است.

Mi Box 3s بافتی مات در سطح رویی خود دارد و به غیر از برند شرکت سازنده اش هیچ بخش اضافه دیگری در کنار آن مشاهده نمی شود. از جمله پورت های درنظر گرفته شده برای ستاپ باکس می توان به HDMI، AV و USB اشاره کرد که البته یک درگاه تغذیه نیز در کنارشان تعبیه شده.

دستگاه از پردازنده Amlogic S905X بهره می گیرد و از دیکود سخت افز اری VP94K با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می کند. این گجت دو گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده و از تکنولوژی تصویر HDR پشتیبانی می کند.

xiaomi-mi-box-3s

بسته حاوی این ستاپ باکس همراه با یک کنترلر در اختیارتان قرار می گیرد و پشتیبانی از استانداردهای ارتباطی Wi-Fi 802.11ac، وای فای دو بانده 2.4/ 5GHz، بلوتوث 4.1 و همچنین صدای دالبی و DTS نیز برای آن فراهم گردیده.

در پایان باید اشاره کنیم رابط کاربری این گجت به نام PatchWall از هوش مصنوعی بهره می گیرد؛ بدان معنا که عادت های استفاده شما را فرا گرفته و محتوای خود را براساس علاقمندی هایتان پیشنهاد می دهد. به این ترتیب به مرور زمان و هرچه بیشتر از دستگاه استفاده می کنید، نوع پیشنهادات آن نیز بهبود می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جگوار
    جگوار | ۲۷ آبان ۱۳۹۵

    این شیائومی هم فقط محصولات ارزون و باحال میزنه و دلمون رو آب میکنه و تو ایران از شیر مرغ هم سخت تر گیر میاد.
    هر جا هم باشه، هر کی یه قیمت دلخواه میده.
    فکر کنم درآینده باید واسه خریدن محصولاتش چینی هم یاد بگیریم.

مطالب پیشنهادی