ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار فروش هفتگی بازی های انگلستان؛ شروع ضعیف Watch Dogs 2

به نظر می رسد بازی واچ داگز 2 (بررسی دیجیاتو) که هفته پیش منتشر شد، برخلاف کسب نظر مساعد اغلب کارشناسان و منتقدین، به هیچ وجه نتوانسته مخاطبین را راضی کند و حتی به فروشی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

به نظر می رسد بازی واچ داگز 2 (بررسی دیجیاتو) که هفته پیش منتشر شد، برخلاف کسب نظر مساعد اغلب کارشناسان و منتقدین، به هیچ وجه نتوانسته مخاطبین را راضی کند و حتی به فروشی نزدیک به نسخه قبلی دست یابد.

با توجه به جدول کشور انگلستان در مورد میزان فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته، واچ داگز 2 نتوانسته از پس کال آو دیوتی اینفینیت وارفر بر بیاید و به رده دومی بسنده کرده است.

اگرچه هیچ آمار دقیقی مبنی بر تعداد واحدهای فروش رفته این بازی در دست نیست، اما NeoGAF مدعی است واچ داگز 2 در پایان هفته نخست عرضه تنها 80 هزار نسخه فروش داشته؛ در حالی که قسمت اول این بازی در بازه زمانی مشابه بیش از 380 هزار واحد به فروش رسانده است.

از طرفی اینفینیت وارفر با وجود نزول 48 درصدی استقبال در قیاس با نسخه سال قبل، همچنان در صدر جدول قرار گرفته و فیفا 17 توانسته دوباره جایگاهی بالاتر از بتلفیلد 1 کسب کند.

battlefield-1-cod-infinite-warfaregjfxjzdh-w600

جالب اینجاست که فورتزا هورایزن 3 با رشد بی نظیری بالاتر آمده و به رده ششم دست یافته است. دیس آنرد 2 نیز به روند دور از انتظارش ادامه داده و به رده ای بهتر از هفتم نرسیده و کالکشن اتزیوی بازی اسسینز کرید نیز در جمع ده بازی برتر قرار گرفته است. GTA V هم که جایگاهش هنوز بعد از 3 سال رزرو شده باقی مانده.

جدول پر فروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا از قرار زیر است:

  1. Call of Duty: Infinite Warfare
  2. Watch Dogs 2
  3. FIFA 17
  4. Battlefield 1
  5. WWE 2K17
  6. Forza Horizon 3
  7. Dishonored 2
  8. The Elder Scrolss V: Skyrim Special Edition
  9. Grand Theft Auto V
  10. Assassin's Creed: The Ezio Collection
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی