ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ SimPay؛ راهی آسان برای خرید شارژ، بلیت و پرداخت قبوض

خرید بلیت کنسرت، بلیت هواپیما، شارژ 4G، پرداخت قبوض، تسویه جرایم رانندگی؛ احتمالا برای تمام این کارها اپلیکیشن های مختلفی نصب کرده اید و روزانه به سرویس های متفاوتی مراجعه می کنید. اما آیا بهتر نیست ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

خرید بلیت کنسرت، بلیت هواپیما، شارژ 4G، پرداخت قبوض، تسویه جرایم رانندگی؛ احتمالا برای تمام این کارها اپلیکیشن های مختلفی نصب کرده اید و روزانه به سرویس های متفاوتی مراجعه می کنید.

اما آیا بهتر نیست که بتوانید از «یک محل» به انجام تمامی این امور برسید؟ مسلما همین طور است. سیم پی، اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم با گردآوری بسیاری از نیازهای شما شرایطی فراهم کرده که از نصب ده ها اپلیکیشن دیگر بی نیاز شوید.

با داشتن سیم پی خرید شارژ سیم کارت، بسته اینترنت، گیفت کارت، پرداخت قبوض شهری و جریمه، رزرو آنلاین بلیت سینما و تئاتر و قطار و هواپیما را می توانید از یک محل انجام دهید. خدمات این اپلیکیشن حتی شامل تمدید بیمه و افغان کارت برای اتباع خارجی ساکن کشورمان هم می شود، چیزی که قبلا در کمتر نمونه مشابهی دیده بودیم.

111-w600

مسلما برای استفاده از این خدمات آنلاین بودن شما ضروریست، هر چند برای خرید شارژ و بسته 4G به صورت آفلاین و از طریق کد USSD هم می توانید اقدام کنید (البته به خاطر امنیت پایین توصیه می کنیم که کمتر سراغش بروید).

یکی از مزایای خرید شارژ با سیم پی استفاده از گزینه ای است به نام شارژ سریع. یک بار که اطلاعات بانکی را در این قسمت وارد کنید دفعه بعدی برای خرید شارژ فقط لازم است که یک کلیک ساده انجام دهید. ویجت شارژ سریع حتی به شکل یک آیکن در صفحه خانه موبایل شما می نشیند تا همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی بیابید.

با اولین خرید از سیم پی می توانید عضو باشگاه مشتریان آن شوید و به ازای هر خرید امتیاز بگیرید. گردانندگان سرویس آخر هر ماه یک قرعه کشی نیز برگزار می کنند که طبیعتا هر چه امتیاز بالاتری گرفته باشید شانس بیشتری هم برای برنده شدن در آن خواهید داشت.

حالا که جمعیت کاربرانش این اپلیکیشن خیلی زیاد نیست شاید بد نباشد که با شرکت در قرعه کشی ها بخت خود را برای برنده شدن یک جایزه نفیس بیازمایید.

444-w600

خرید از سرویس های این چنینی همیشه تردیدی در ذهن کاربر ایجاد می کند: آیا می توان به عملکردشان اعتماد کرد؟ خوشبختانه باید بگوییم بله، نشان اعتماد الکترونیک دریافت شده توسط سیم پی تضمین می کند که از آن خرید امن و بی دردسری خواهید داشت.

با توجه به امکانات فعلی سیم پی هیچ بعید نیست که در آینده گزینه های بیشتری هم برای خرید الکترونیکی در آن قرار بگیرد و این موضوع یقینا به استقبال بیشتر کاربران از آن کمک شایانی خواهد کرد. البته تنها در صورتی که قیمت های ارائه شده در سیم پی قادر به رقابت با دیگر سرویس های آنلاین باشند می توانیم آینده خوب و پردرآمدی را برای این سرویس نوپا متصور شویم.

نسخه اندروید سیم پی را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید. با توجه به پتانسیل بالای این اپ در جذب کاربر امیدواریم که توسعه دهندگانش برای ارائه نسخه های iOS و ویندوزفون آن نیز برنامه ریزی کرده باشند.

سیم پی

سیم پی

سازنده: فن آوری اطلاعات آلتون تک قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    مرسی اطلاع رسانی ،
    www.gorgandl.com

  • M King
    M King | ۱۲ دی ۱۳۹۵

    رفتم پشتیبانی گفتم این کدو وارد کردم گفتند مشکلی نداره...دوستان شما هم اگه گیفت کارد خریدید همین رو بزنید 99999
    ممنون به خاطر معرفی این برنامه بی نظیر

  • M King
    M King | ۱۲ دی ۱۳۹۵

    من یه کد خودم کشف کردم 99999 رو وارد کنید میگیره
    آقای امین بیگ زاده ببخشید مزاحم میشم هی ? ولی مشکلی که نداره الآن مثلا اگه این کد پستی واقعیت داشته باشه چیزی برا یارو نره یه وقت ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی