ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انویدیا نسخه جدیدی از سیستم استریم خانگی Shield TV را معرفی کرد

چندی قبل شرکت انویدیا در جریان CES 2017 از نسخه جدید سیستم استریم خانگی خود به نام شیلد تی وی پرده برداشت. محصول تازه  انویدیا علاوه بر اینکه از نظر طراحی دستخوش تغییراتی شده این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۱

چندی قبل شرکت انویدیا در جریان CES 2017 از نسخه جدید سیستم استریم خانگی خود به نام شیلد تی وی پرده برداشت. محصول تازه  انویدیا علاوه بر اینکه از نظر طراحی دستخوش تغییراتی شده این بار از قابلیت استریم محتوای 4K HDR نیز پشتیبانی می کند.

این گجت در کنار خود یک دستگاه ریموت و کنترلر بازی دارد و از همین امروز نیز می توان آن را با قیمت 199.99 دلار سفارش داد. انتظار می رود که عرضه شیلد تی وی جدید از ماه آینده آغاز گردد.

انویدیا اعلام کرده که  Shield TV جدید از نظر عملکردی سه برابر قدرتمندتر از هر محصول استریمینگ دیگری در بازار است. این دستگاه از اندروید پشتیبانی می کند و به محتوای 4K ارائه شده در نتفلیکس و گوگل پلی مووی نیز دسترسی دارد.

شرکت سازنده همچنین خاطر نشان کرده که دستگاه های قبلی ماه آینده با یک آپدیت نرم افزاری روبرو می شوند و امکانات تازه ای که به آنها اشاره گردید را دریافت خواهند کرد.

Shield TV طبق گفته سازنده اش از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی کرده و فرامین صوتی آن را درک می کند؛ به این ترتیب کاربر می تواند همان کارکردهای گوگل هوم را از آن انتظار داشته باشد.

در کنار این محصول یک اسپیکر جانبی به نام انویدیا اسپات نیز رونمایی شد که به صورت جداگانه به فروش می رود و در هر نقطه ای از خانه می توان آن را قرار داد تا فرامین صوتی شما را دریافت نماید.

این محصول شباهت زیادی به اکو دات آمازون دارد اما به تنهایی کارایی خاصی ندارد و لازم است که در کنار شیلد تی وی به کار گرفته شود تا قابلیت هایش را به نمایش بگذارد.

شیلد جدید همچنین از هاب خانه هوشمند SmartThings نیز پشتیبانی می کند که امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند را برای کاربرانش فراهم می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی