ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

ادامه استقبال کاربران از نوکیا 6؛ گذر از مرز یک میلیون دستگاه پیش فروش شده

کمپانی فنلاندی HMD با معرفی اولین موبایل هوشمند با نام نوکیا توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. تلفن همراه نوکیا 6 که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تاریخ 30 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی فنلاندی HMD با معرفی اولین موبایل هوشمند با نام نوکیا توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. تلفن همراه نوکیا 6 که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تاریخ 30 دی و با قیمت 245 دلار به فروش برسد اکنون به رقم بسیار چشمگیر 1 میلیون پیش فروش رسیده که در نوع خود جالب توجه است.

پیش از این در دیجیاتو خواندید که رقم اعلام شده برای تعداد اسمارت فون های پیش فروش شده 250,000 دستگاه بود که اندکی بعد به 400,000 رسید. اما اکنون اخبار رسیده به گذر از مرز یک میلیون ثبت نام حکایت می کند.

همانطور که می دانید در حال حاضر نوکیا 6 تنها در کشور چین به فروش می رسد و مطمئنا اگر در دیگر نقاط دنیا نیز برای فروش قرار گیرد، عدد مذکور بیشتر نیز خواهد شد.

گفتنی است که «JD» عرضه کننده انحصاری جدیدترین موبایل هوشمند نوکیاست که برای ثبت نام آن مبلغ 9 دلار را از کاربران دریافت می کند.

موبایل نوکیا 6 به یک نمایشگر 5.5 اینچ با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز است و از 4 گیگیابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره مند است. پردازنده به کار رفته در آن اسنپدراگون 430 است.

دوربین های تعبیه شده در این گجت دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و دوربین اصلی دستگاه دارای دقت 16 میگاپیکسل و دوربین سلفی آن از یک سنسور 8 میگاپیکسلی استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • FarhaD
    FarhaD | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    به خدا مارو کشتین با این گیری که به پردازندش دادین ! انگاری میخوان آپولو هوا کنن کم میاره

    • عموجانی
      عموجانی | ۱ بهمن ۱۳۹۵

      خب ضعیفه دیگه.

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    واااااااااااااااو!!! عالیه ?

  • arman
    arman | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    به نظرم سخت افزارش برای تلگرام و اینا کافیه
    اگه دوربینشم خوب باشه خیلی خوبه
    من با اینکه ردمی نوت ۳ پرو دارم ولی اگه الان میخواستم گوشی بخرم نوکیا رو با وجود ضعیف تر بودن ترجیح میدادم

  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    جوووووووووووووووووووون

  • Nima
    Nima | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    ظاهرا مثل گوشیای سابق نوکیا با کیفیته
    شنیدم که استانداردهای نظامی رو هم داره
    یعنی علاوه بر ضربه، درمقابل حرارت و شوک نفوذ آب و .. .هم مقاومه
    به هر حال درصورتی که بیاد توی ایران حتما میخرمش
    معنای واقعی موبایل با نوکیاست

  • MOHAMMAD_Soley?
    MOHAMMAD_Soley? | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    ???

  • yaser ansari
    yaser ansari | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    حیف پردازندش

  • army-epicur
    army-epicur | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    ایول

  • moein
    moein | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    دهنم وا مونده
    اصلا فک نمیکردم انقد بفروشه تو این زمان کم

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    باید عرضه جهانی بشه ببینیم توی امریکا و اروپا چیکار می کنه

مطالب پیشنهادی