ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری مشترک 7 میلیارد دلاری اپل و فاکسکان برای تولید نمایشگر در آمریکا

یکی از اصلی ترین شعارهای رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا در کمپین های تبلیغاتی پیش از برگزیده شدنش، ایجاد شغل و کارآفرینی و همینطور افزایش قابل توجه هزینه گمرک واردات محصول از کشورهایی مانند چین ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

یکی از اصلی ترین شعارهای رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا در کمپین های تبلیغاتی پیش از برگزیده شدنش، ایجاد شغل و کارآفرینی و همینطور افزایش قابل توجه هزینه گمرک واردات محصول از کشورهایی مانند چین بود.

دونالد ترامپ وعده داده میزان مالیات توسعه دیوایس های تکنولوژیک را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد تا فرآیند تولید مد نظر کمپانی های مختلف در خاک کشور آمریکا ادامه یابد.

او حتی مستقیماً به شرکت اپل و تیم کوک اشاره کرد و مدعی شد اجازه نمی دهد آیفون به عنوان محصولی آمریکایی در چین تولید شده و سپس وارد گردد.

به سبب این اتفاق کوپرتینویی ها رویکردها و برنامه های جایگزین متعددی را در دست بررسی دارند و یکی از جدیدترین آنها سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری در زمینه توسعه نمایشگر در ایالات متحده است.

«تری گو» مدیرعامل کمپانی فاکسکان که یکی از همکاران قدیمی شرکت اپل محسوب می شود اخیراً عنوان کرده ایالت پنسیلوانیا یکی از مقاصد احتمالی برای راه اندازی خط تولید نمایشگر در آمریکا است.

طی گفتمان هایی که بین فاکسکان و اپل صورت گرفته قصد داریم نزدیک به 7 میلیارد دلار سرمایه صرف توسعه نمایشگر در ایالات متحده کنیم، چون آنها به پنل های زیادی نیاز دارند.

اگرچه هزینه های فرآیند تولید تجهیزات و قطعات الکترونیکی در آمریکا بسیار بالا است، اما فاکسکان بر این باور است که در شرایط کنونی بهتر از واردات محصول از چین خواهد بود. به خصوص با در نظر داشتن این مسئله که چنین اتفاقی بین 30 هزار الی 50 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۵ بهمن ۱۳۹۵

    کار درستیه. تمام کشورهای جهان سوم دنیا از تکنولوژی و صنایع دنیا فربه شدن ولی به منافع امریکا صدمه میزنن

مطالب پیشنهادی