ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«هوگو بارا» شیائومی را ترک می کند

«هوگو بارا» (Hugo Barra)، فردی که نقش مهمی در رشد تعجب آور شیائومی در چند سال اخیر داشت امروز از طریق فیسبوک خود خبر داد که با ترک شرکت چینی، به سیلیکون ولی بر خواهد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

«هوگو بارا» (Hugo Barra)، فردی که نقش مهمی در رشد تعجب آور شیائومی در چند سال اخیر داشت امروز از طریق فیسبوک خود خبر داد که با ترک شرکت چینی، به سیلیکون ولی بر خواهد گشت. بارا می گوید که پس از سال نوی چینی که در ماه آینده است، شیائومی را ترک می کند تا در دره ی سیلیکونی کالیفرنیا، ماجراجویی های جدیدی را به آغوش بکشد.

هوگو بارا تا سال ۲۰۱۳ مسئول توسعه اندروید بود که پس از هجرت او، مدیر عامل کنونی گوگل یعنی «سوندار پیچای» مسئولیت مدیریت اندروید را بر عهده گرفت و حالا نیز «هیروشی لاکهایمر» مسئولیت مدیریت توسعه این پلتفرم محبوب را بر عهده دارد.

بارا از طریق فیسبوک خود اشاره می کند که ترک چین و شیائومی، تصمیم آسانی نبوده اما به دلیل مشکلات دوری از خانواده و سیلیکون ولی، مجبور به اتخاذ آن شده است.

زندگی فردی در چند سال اخیر و دوری از خانواده تاثیرات منفی بر سلامتی و زندگی ام داشته. دوستانم، که در واقع کنار آنها بودن را در خانه بودن می پندارم، و زندگی ام همه در سیلیکون ولی هستند. اکنون می بینم که در چند سال اخیر قید چه چیزهایی را زده بودم و متوجه شده ام که وقت بازگشت به خانه رسیده است.

وی در چند سال اخیر اعتبار و احترام جهانی زیادی برای شیائومی به ارمغان آورد و توانست این برند را در چند نقطه دیگر جهان به جز چین نیز به دیگران بشناساند. زمانی که او وارد شیائومی شد، شرکت چینی صرفاً به تقلید از طراحی و فرهنگ اپل می پرداخت اما اکنون به جایی رسیده که گجتی آینده نگرانه همچون Mi Mix را ارائه می دهد.

لازم به اشاره است که اگرچه در سال گذشته شیائومی توانست در خارج از چین عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشد، اما در داخل چین، اوضاع چندان جالب پیش نرفت و در سال ۲۰۱۶ شیائومی جز ۵ شرکت بزرگ فروشنده موبایل در وطن خود نبود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    آخر محیط بسته و دیکتاتوری چین رو نتونست تحمل کنه ? ? ? . ببین ما چی میکشیم پس ? ?

    • آریا
      آریا | ۴ بهمن ۱۳۹۵

      کسی که تو کالیفرنیا زندگی کرده باشه ،زندگی تو جای دیگر دنیا براش خیلی سخت میشه

مطالب پیشنهادی