ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زاکربرگ شایعه حضورش در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد

همانطور که شب گذشته در دیجیاتو خواندید، هفته هاست که شایعه علاقمندی زاکربرگ به حضور در عرصه سیاست و حتی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا قوت گرفته است. اما امروز مدیرعامل جوان فیسبوک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

همانطور که شب گذشته در دیجیاتو خواندید، هفته هاست که شایعه علاقمندی زاکربرگ به حضور در عرصه سیاست و حتی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا قوت گرفته است. اما امروز مدیرعامل جوان فیسبوک لب به سخن گشود و اعلام نمود که برنامه ای برای تصدی این پست ندارد.

او در مقابل به سایت بازفید اعلام نمود که هدفش از سفرهای استانی تقویت جامعه فیسبوک و توسعه طرح چن زاکربرگ بوده است. البته اضافه نماییم که مصاحبه زاکربرگ و خبرنگار سایت بازفید ظاهرا از طریق ایمیل صورت گرفته زیرا وقتی از وی سوال شده که آیا گمانه زنی ها در مورد حضورش در انتخابات را به کل منتفی می داند یا خیر او جوابی نداده است.

لازم به توضیح است که گزارشات در مورد اهداف سیاسی زاکربرگ عموما از گزارشی ریشه می گیرند که چندی قبل توسط دادگاهی در آمریکا منتشر شد و بلومبرگ اسناد مربوط به آن را بر ملا کرد. این اسناد نشان می دادند که مدیرعامل جوان فیسبوک به دنبال راهی بوده تا حتی در صورت فعالیت در یک سازمان دولتی نیز همچنان کنترل فیسبوک را در اختیار داشته باشد و ظاهرا برای این منظور با نهادهای مربوطه در آمریکا وارد مذاکره شده است.

زاکربرگ در جمع نیروهای پلیس دالاس

از آن زمان تاکنون او هر قدمی که برداشته توسط رسانه ها از این منظر مورد ارزیابی قرار گرفته است. در واقع هر عملی که از وی سر می زند این تصور را در ذهن بسیاری ایجاد می کند که در راستای یک کمپین اولیه انتخاباتی صورت گرفته است.

همانطور که شب گذشته خواندید او در نظر دارد تا پایان سال جاری میلادی از تک تک ایالت های آمریکا دیدن نماید و در این حین نیز ملاقاتی با مقامات دولتی آنها داشته باشد کما اینکه چندی قبل بازدیدی از اداره پلیس دالاس انجام داد.

آنطور که سایت بازفید گزارش داده، زاکربرگ همچنین عکاس خبری جرج بوش را به استخدام خود درآورده و اخیر نیز دو نظریه پرداز سیاسی را جذب نموده تا او را در طرح چن زاکربرگ یاری دهند.

البته احتمال دیگر آن است که زاکربرگ صرفا تلاش دارد با این فعالیت ها چهره سیاسی شناخته شده تری را از خود ایجاد نماید و شاید ابدا قصدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mi Amir
    Mi Amir | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    ناموسا این دیگه میخاد رای بیاره???

    • armin
      armin | ۶ بهمن ۱۳۹۵

      در اونجا هر کی هرچی دلش بخواد میتونه بشه

مطالب پیشنهادی