ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل از مانیتوری غول آسا و 86 اینچی با رزولوشن 4K رونمایی کرد

به نظر می رسد که کمپانی دل برای رقابت با سرفس هاب مایکروسافت آماده شده و در همین راستا، اخیراً از دو مانیتور لمسی با رزولوشن 4K رونمایی به عمل آورده است. این مانیتورهای 55 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

به نظر می رسد که کمپانی دل برای رقابت با سرفس هاب مایکروسافت آماده شده و در همین راستا، اخیراً از دو مانیتور لمسی با رزولوشن 4K رونمایی به عمل آورده است. این مانیتورهای 55 و 86 اینچی، درست مثل لپ تاپ های هیبریدی دل که دیروز معرفی شدند، برای مصارف آموزشی و بازارهای تجاری تولید گشته اند.

هر دو مانیتور از قلم استایلوس و 20 نقطه لمسی به صورت همزمان پشتیبانی می کنند؛ اما برخلاف سرفس هاب مایکروسافت، به همراه پی سی داخلی به دست مشتریان نمی رسند، هرچند که از پورت های بسیار زیاد و متفاوتی بهره می برند.

به گفته کمپانی دل، امکان ادغام دسکتاپ OptiPlex Micro به صورت مستقیم و از طریق پنل پشتی مهیا شده است و برای تحقق این امر، نیازمند سیم برق جداگانه نخواهید بود.

مدل 55 اینچی مانیتور (یعنی C5518QT)، با قیمتی کمتر از 5000 دلار به دست مردم می رسد و به گفته دل، این قیمت برای مدل 86 اینچی (یعنی C8618QT)، تا 11 هزار دلار افزایش می یابد؛ قیمتی که کمتر از همتای تولید شده از سوی مایکروسافت تلقی می شود. این دو مانیتور از روز 30 ام مارس سال جاری میلادی (برابر با دهم فروردین ماه 1396) وارد بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hossein
    hossein | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    مانیتور یا تلویزیون

مطالب پیشنهادی