ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ نحوه عملکرد لولای موبایل تاشو را نشان می دهد

مدت هاست که اخبار مربوط به معرفی موبایلی انعطاف پذیر یا تاشو از سوی سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2017 به گوش می رسد، و در این رابطه پتنت های متعددی نیز از سوی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

مدت هاست که اخبار مربوط به معرفی موبایلی انعطاف پذیر یا تاشو از سوی سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2017 به گوش می رسد، و در این رابطه پتنت های متعددی نیز از سوی آنها به ثبت رسیده.

جدیدترین طرح اختصاصی کمپانی کره ای به «دیوایسی الکترونیکی با نمایشگر انعطاف پذیر» مربوط می شود که به تازگی از سوی اداره ثبت پتنت و مارک تجاری ایالات متحده (USPTO) منتشر شده.

اگرچه سامسونگ تقریباً هر آنچه به ذهن طراحانش رسیده را در قالب پتنت های مختلف به ثبت رسانده، اما نمونه اخیر به شماره 9.557.771B2 جزئیات عملکرد لولاهایی را نشان می دهد که برای تا کردن دستگاه و بازگرداندن آن به حالت عادی به کار می روند.

بر اساس تصاویر موجود، می توان حدس زد محصول سامسونگ نمایشگری دوبخشی دارد که به بیرون تا می شود، اما ال جی رویکردی متفاوت را در پیش گرفته و قطعات نمایشگر موبایل آنها به داخل تا می گردند.

گفتنیست به جز انواع و اقسام پتنت هایی که از سوی شرکت هایی همچون ال جی و سامسونگ منتشر شده، دیگر هیچ اطلاعاتی در مورد موبایل/تبلت های انعطاف پذیر این دو کمپانی کره ای یا دیگر تولیدکنندگان که قرار است چند ماه دیگر وارد بازار شوند، وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی