ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبیه ساز جدید مایکروسافت و کنترل پهپادها در دنیایی مجازی

مایکروسافت امروز خبر خوبی برای جامعه توسعه دهندگان نرم افزارهای متن باز منتشر کرد. پژوهشگران و توسعه دهندگان حالا می توانند از شبیه سازی بسیار واقع گرایانه برای کنترل ربات ها و پهپادها استفاده کنند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت امروز خبر خوبی برای جامعه توسعه دهندگان نرم افزارهای متن باز منتشر کرد. پژوهشگران و توسعه دهندگان حالا می توانند از شبیه سازی بسیار واقع گرایانه برای کنترل ربات ها و پهپادها استفاده کنند و پرنده های شان را در محیط های واقعی پرواز دهند.

ورژن بتای ابزار تحقیقاتی جدید مایکروسافت را همین حالا به رایگان می توان از GitHub دریافت کرد. اگرچه تاکنون نرم افزارها و شبیه سازهای متعدد و کارآمدی تاکنون در این زمینه وجود داشته اند، اما مایکروسافت ادعا می کند که ابزار تازه منتشر شده اش از همه آن ها پیشرفته تر بوده و بیشترین دقت را ارائه می دهد.

برای این شبیه سازف مایکروسافت از آخرین فناوری فوتورئالیسم استفاده می کند تا به کامپیوتر اجازه دهد واقع گرایانه ترین محیط را با سایه ها و بازتاب ها بسازد و پهپاد در آن محیط واکنش نشان دهد.

آشیش کاپور، مدیر این پروژه در مایکروسافت می گوید که شبیه ساز به شما امکان آن را می دهد که هر کاری را امتحان کنید. در دنیای واقعی، انجام چنین آزمایش هایی ممکن است هزینه های سنگین و یا خطرات جبران ناپذیری را در پیش داشته باشد اما در دنیای کامپیوترها مگر چه اتفاقی می تواند رخ دهد؟

توسعه دهندگان می توانند محیط های جدید و متفاوت بسازند و در آن پهپادها را مورد آزمون قرار دهند اما مایکروسافت گفته که قرار نیست این شبیه ساز به پهپادها محدود شود و در آینده بیشتر باید از آن انتظار داشت.

پلتفرم رباتیک و انفورماتیک هوایی مایکروسافت فعلا از پهپادهای MacLink و DJI پشتیبانی می کند، بنابراین توسعه دهندگان لازم نیست برای کنترل آن ها کد جدیدی بنویسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی