ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه جمع سپاری موبایل ZTE Hawkeye شکست خورده و رسماً منتفی شد

بعد از یک ماه و نیم تلاش برای جمع آوری بودجه مردمی توسعه، پروژه کیک استارتر موبایل پرحاشیه Hawkeye کمپانی ZTE بالاخره منتفی شد. اگر در جریان ماجراهای اخیر پیرامون این موبایل باشید، شرکت ZTE ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

بعد از یک ماه و نیم تلاش برای جمع آوری بودجه مردمی توسعه، پروژه کیک استارتر موبایل پرحاشیه Hawkeye کمپانی ZTE بالاخره منتفی شد.

اگر در جریان ماجراهای اخیر پیرامون این موبایل باشید، شرکت ZTE در جریان نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد پروژه موبایل CSX که قرار بود دیوایسی منحصر به فرد و با قابلیت هایی مانند ردیابی چشم باشد، در کمپینی جمع سپاری مردمی ارائه خواهد شد.

اما وقتی مشخصات سخت افزاری Hawkeye رونمایی گردید، موجی از ناامیدی در میان هواداران جریان پیدا کرد؛ چراکه با موبایلی به شدت ضعیف و در حد و اندازه های یک میان رده (یا به عبارتی پایین رده) طرف شدند.

به همین سبب بعد از گذشت حدود 50 روز تنها 36 هزار دلار از مبلغ 500 هزار دلاری موفقیت این پروژه کیک استارتر به سرانجام رسید و مدیران ZTE نیز ضمن ابراز پشیمانی، به اشتباه خود اعتراف نمودند.

از طرفی سامانه کیک استارتر اجازه نمی دهد در صورت اعمال تغییراتی در مشخصات سخت افزاری، قیمت 200 دلاری موبایل عوض شود.

در نتیجه ZTE ناچار شده پروژه را به طور کامل کنسل کرده و شاید در آینده با دیوایسی ارتقا یافته به گردونه بازگردد؛ هرچند ممکن است این بار خبری از جمع سپاری نباشد.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی