ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید شد: بدنه ال جی جی 6 کاملاً فلزی خواهد بود

در میان حجم گسترده شایعاتی که پیرامون پرچمدار مورد انتظار کمپانی ال جی دیده می شود و با وجود تصاویر متعددی که از آن منتشر شده، اختلاف نظری وجود داشت که بدنه پشتی دستگاه از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در میان حجم گسترده شایعاتی که پیرامون پرچمدار مورد انتظار کمپانی ال جی دیده می شود و با وجود تصاویر متعددی که از آن منتشر شده، اختلاف نظری وجود داشت که بدنه پشتی دستگاه از جنس شیشه خواهد بود یا فلز.

اما حالا بخشی به صفحه اختصاصی جی 6 در سایت ال جی اضافه شده که بهره مندی از بدنه تمام فلزی و طراحی ضدآب را تایید می کند. کره ای ها نوشته اند:

چه چیزی برای سال 2017 می خواهید؟ طراحی ضدآب و گردوغبار؟ دوربینی باکیفیت و توانمند؟ ال جی جی 6 همه را در اختیار می گذارد و به زودی عرضه می شود.

در آینده در مورد ویژگی های شگفت آور این موبایل مانند بدنه تمام فلزی، طراحی هنرمندانه، سنسور اثر انگشت هوشمند و سایر مشخصات بیشتر خواهید شنید.

با این تفاسیر می توان دریافت که جی 6 احتمالاً شمایلی مانند انبوه تصویرهایی که تاکنون فاش شده خواهد داشت و بدنه ای تمام فلزی با حضور سنسور اثر انگشت در پشت بدنه و همینطور نمایشگری با حاشیه های اندک را ارائه می کند.

گفتنی است پرچمدار جدید ال جی یکشنبه هفته آینده پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی خواهد شد و احتمالاً تا نیمه نخست فروردین ماه روانه بازار می شود.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عماد عاطف یکتا
    عماد عاطف یکتا | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    پشتش ?

مطالب پیشنهادی