ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت رکورد جدید در ارزش سهام اپل به دنبال اظهارات مؤسسه «مورگان استنلی»

روز گذشته ارزش سهام اپل پس از گزارش تحقیقاتی مثبت «کتی هوبرتی» (Katy Huberty) در بالاترین مقدار خود در طول تاریخ کوپرتینویی ها بسته شد. گفتنی است سهام اپل در روز سه شنبه با قیمت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

روز گذشته ارزش سهام اپل پس از گزارش تحقیقاتی مثبت «کتی هوبرتی» (Katy Huberty) در بالاترین مقدار خود در طول تاریخ کوپرتینویی ها بسته شد. گفتنی است سهام اپل در روز سه شنبه با قیمت 136.68 دلار بسته شد که نسبت به رکورد ثبت شده در روز جمعه، رشدی 0.71 درصدی را تجربه کرده است.

«کتی هوبرتی» که یکی از نمایندگان مؤسسه مورگان استنلی است، در یادداشتی که روز گذشته در میان مشتریان توزیع شد، مبلغ هدف خود برای سهام اپل را از 150 دلار به 154 دلار افزایش داده بود.

لازم به ذکر است نکته اصلی در تحقیقات «هوبرتی» اشاره به اغراق رسانه ها نسبت به مشکلات اپل در بازار چین بوده و او معتقد است «اپل در موقعیتی قرار گرفته تا کاربران موبایل های با برند چینی را به سوی خود جذب کند» و احتمال داد که از هر پنج کاربر اسمارت فون های چینی، یک نفر به استفاده از محصولات اپل روی خواهد آورد.

او در یادداشت خود نوشت:

ما انتظار داریم اپل علاوه بر بروز رسانی آیفون های نسل حاضر، نسخه رده بالاتر را با صفحه نمایش آمولد ارائه کند که می تواند به بدنه ای دارای انحنا و دارای طول عمر باتری بیشتر، فناوری شارژ بیسیم، سنسورهای سه بعدی و قابلیت های نرم افزاری پیشرفته تر مبتنی بر هوش مصنوعی بیانجامد. در حالی که در تمام نقاط جهان شاهد افزایش سرعت تعویض گوشی ما مدل های بروز هستیم اما تحقیقات ما در مورد بازار چین نشان می دهد که کاربران در آنجا بیشتر به فناوری های جدید و تغییرات در طراحی علاقه مند هستند.

خانم «هوبرتی» همچنین اذعان داشت که یک بروز رسانی بزرگ در آیفون ها می تواند کاربران زیادی را به تغییر تلفن های همراه خود به نسخه جدید ترغیب کند که در نتیجه آن ارزش سهام اپل باز هم بالاتر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی