ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سازمان ترامپ مالک 3643 وب سایت شامل دامنه های توهین کننده به خودش است

طی سال های اخیر سازمان اختصاصی ترامپ سرمایه بزرگی را صرف خریداری و به اختیار در آوردن هزاران دامنه وب سایت کرده که اغلب برنامه های آتی ریاست جمهوری و حتی نام های توهین کننده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

طی سال های اخیر سازمان اختصاصی ترامپ سرمایه بزرگی را صرف خریداری و به اختیار در آوردن هزاران دامنه وب سایت کرده که اغلب برنامه های آتی ریاست جمهوری و حتی نام های توهین کننده به خود دونالد ترامپ را شامل می شود.

به عنوان مثال «دونالد ترامپ خراب می کند»، «ترامپ روسیه»، «کلاهبرداری ترامپ» و نام های بی شمار دیگری به حساب سازمان خصوصی رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا زده شده است.

گزارشات مراجع معتبر اشاره دارند که 93 وب سایت بعد از راه اندازی کمپین انتخاباتی اخیر دونالد ترامپ راه اندازی شده که در این بین نام های «امراطوری ترامپ» و «شبکه ترامپ» نیز دیده می شود.

سال گذشته بیزینس اینسایدر نیز لیستی از دامنه های خریداری شده توسط ترامپ را منتشر کرد که به زندگی تجملاتی و خودنمایی رئیس جمهور مثل «مانند ترامپ زندگی کنید» و «افق های ترامپ» اشاره دارند.

علاوه بر این دامنه هایی نیز در اختیار سازمان نام برده هستند که تجارت های اغلب شکست خورده دونالد ترامپ را به تمسخر گرفته اند؛ مانند «نوشیدنی های ترامپ افتضاح اند» و «نمایش تلویزیونی احمقانه ترامپ».

اما جدا از این مسائل نام های بی شمار خنده دار و توهین آمیزی است که ترامپ برای خودش خریداری کرده است: «نه به ترامپ»، «سازمان ترامپ آشغال است»، «ترامپ متجاوز»، «شکایت از ترامپ»، «دونالد ترامپ باید برود»، «دونالد کله خراب» و غیره.

با همه این تفاسیر و در نظر داشتن فعالیت های پرسش برانگیز و عجیب رئیس جمهور جدید آمریکا، به نظر می رسد دامنه «استیضاح ترامپ» از دست سازمان در رفته است.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farhad Mirzaei
    Farhad Mirzaei | ۶ اسفند ۱۳۹۵

    این از ما بیشتر رد داده ...

مطالب پیشنهادی