ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش 80 هزار واحدی سوییچ در انگلستان طی دو روز؛ سهام نینتندو با رشد چشم گیری رو به رو شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جدیدترین و مورد توجه ترین کنسول نینتندو، هفته گذشته روانه بازار شد. خوشبختانه ما هم توانستیم در همان روز عرضه جهانی، نینتندو سوییچ را داشته باشیم و به لطف این ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۶

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جدیدترین و مورد توجه ترین کنسول نینتندو، هفته گذشته روانه بازار شد. خوشبختانه ما هم توانستیم در همان روز عرضه جهانی، نینتندو سوییچ را داشته باشیم و به لطف این موضوع، نخستین ویدیو جعبه گشایی از کنسول تازه ژاپنی ها را در ایران منتشر کنیم.

با وجود اینکه نینتندو سوییچ دیگر به صورت جهانی عرضه شده، اما هنوز هم بازار خبرهای آن بسیار داغ است. خوشبختانه عرضه کنسول تازه ژاپنی های شگفت انگیز، با خبرهای خوشی برای این شرکت همراه شده است که جدیدترین آن ها به فروش خوب سوییچ در هفته ابتدایی حضورش اشاره می کند.

با وجود اینکه سوییچ در زمان عرضه از لاین آپ محدودی برخوردار بود، اما کنسول هیبریدی و شگفت انگیز نینتندو توانسته در هفته اول، بسیار قدرتمند عمل کند و ۸۰ هزار واحد فقط در انگلستان فروش داشته باشد.

شاید فروش ۸۰ هزار واحدی سوییچ نسبت به فروش هفته اول کنسول های نسل هشتمی عددی خیره کننده ای نباشد. اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که این عدد قله ای است که کنسول سابق نینتندو، نتوانست آن را فتح کند.

فروش نینتندو سوییچ در هفته ابتدایی عرضه، چیزی در حدود دو برابر بیشتر از Wii U در همین بازه زمانی بوده است. گفتنی است که فروش هفته نخست سوییچ، حتی از اکس باکس ۳۶۰ هم ۱۰ هزار واحد بیشتر بوده است که نشان از شروع خوب کنسول تازه وارد ژاپنی ها دارد.

فروش هفته اول کنسول های مختلف بر اساس هر هزار واحد به صورت زیر است:

در کنار این موضوع، نینتندو از خبرهای خوش دیگری هم پرده برداشت. بر اساس گزارش اخیر ژاپنی ها، ارزش سهام این شرکت که قبل از زمان عرضه با کاهش رو به رو شده بود، تا پایان روز سیزدهم اسفندماه با رشد کم ۴ درصدی همراه شد.

امروز هم خبرهای خوشحال کننده تری به دست ژاپنی ها رسید که از افزایش ارزش سهام این شرکت تا پایان ساعت اداری امروز بازار بورس توکیو، خبر می داد. بر اساس آمار منتشر شده، گویا ارزش سهام نینتندو تا پایان روز اداری به بیشترین حد خود رسیده است که نکته بسیار حائز اهمیتی است.

علاوه بر این، عنوان منحصر به فرد و مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز موفق ظاهر شد و توانست در کنار جلب نظر منتقدین به فروش خوبی هم دست پیدا کند و در جایگاه دوم لیست بازی های پر فروش بریتانیا قرار گیرد.

علاوه بر این، زلدای جدید ۷۸ درصد از فروش بازی های سوییچ را نیز به خود اختصاص داده و توانسته است بسیاری از گیمرها را برای تجربه گیم پلی بی نظیرش به خرید سوییچ ترغیب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pedram Zarei
    Pedram Zarei | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    This is.......The Nintendo Switch

مطالب پیشنهادی