ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پارک گئون هی رئیس جمهور کره جنوبی
تکنولوژی

پس از افشای دریافت رشوه از کمپانی های بزرگ، رئیس جمهور کره جنوبی از کار برکنار شد

بالاخره افشای رسوایی اقتصادی رئیس جمهور کره جنوبی در دریافت رشوه و زد و بندهای مالی پشت پرده با کمپانی های بزرگ این کشور از جمله سامسونگ، سبب شد که دادگاه عالی کره «پارک گئون هی» ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بالاخره افشای رسوایی اقتصادی رئیس جمهور کره جنوبی در دریافت رشوه و زد و بندهای مالی پشت پرده با کمپانی های بزرگ این کشور از جمله سامسونگ، سبب شد که دادگاه عالی کره «پارک گئون هی» (Park Geun-Hye) را از سمت خود برکنار کند.

حکم دادگاه عالی کره جنوبی به ۹۲ روز بحران در این کشور خاتمه داد و حالا مردم می بایست منتظر بمانند تا تاریخ برگزاری انتخابات زود هنگام برای تعیین رئیس جمهوری جدید مشخص شود.

لازم به ذکر است که پس از افشاری این فساد مالی در سطح رسانه ها، «لی ژائه یونگ» به عنوان وارث و یکی از مقامات ارشد کمپانی سامسونگ توسط مقامات قضایی دستگیر شد و مدتی را نیز در بازداشت به سر برد.

گفته می شود پارک گئون هی رئیس جمهور پیشین کره جنوبی به واسطه یکی دوستان نزدیک خود به صورت مخفیانه با کمپانی های بزرگ این کشور در ارتباط بوده است. مبالغ هنگفت رشوه های دریافتی در قالب کمک های خیرخواهانه به بنیاد خیریه ای که گئون هی ریاست آن را بر عهده داشت واریز می شده است.

حالا و با عزل نفر اول دولت از مقام خود و پایان مصونیت قضایی او، امکان تحقیقات بیشتر و کشف ابعاد تازه ای از این فساد اقتصادی فراهم شده است و امکان آن وجود دارد که در آینده باز هم پای کمپانی سامسونگ یا سایر برندهای مشهور این کشور به ماجرای فوق کشیده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

    سدا سیما نه صدا سیما????????

  • iArman
    iArman | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

    به روزگار نارنجى دچار نشى صلوات ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی