ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ Aero 15 شرکت گیگابایت حرفه ای ها را هدف قرار داده است

شرکت گیگابایت لپ تاپ جدیدی تولید کرده به نام Aero 15 که اولین لپ تاپ تولید شده با گواهی پانتون است و برای حرفه ای ها ساخته شده. اما منظور از «حرفه ای ها» بیشتر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

شرکت گیگابایت لپ تاپ جدیدی تولید کرده به نام Aero 15 که اولین لپ تاپ تولید شده با گواهی پانتون است و برای حرفه ای ها ساخته شده. اما منظور از «حرفه ای ها» بیشتر کسانی است که طراحی می کنند و با برنامه های سنگین ویرایش تصویر سر و کار دارند و نه لزوما گیمرها.

مهم ترین نکته این لپ تاپ، نمایشگر 15 اینچی اش است که می تواند با دقتی بالا رنگ ها را به نمایش بگذارد. تا به حال شده یک طرحی روی کامپیوتر ببینید و وقتی آن را به صورت پرینت شده در برابر خود قرار می دهید متوجه تفاوت رنگ ها شوید؟ در واقع نمایشگری که از گواهی پانتون بهره می برد این مشکل را برطرف می کند.

لپ تاپ Aero 15 در سه مدل مختلف عرضه می شود.

جالب اینکه برای اطمینان حاصل کردن از شیوه صحیح کارکرد لپ تاپ ها، هر دستگاه Aero 15 پیش از خارج شدن از کارخانه توسط یک تکنولوژی مخصوص کالیبره می شود. کالیبره کردن دستگاه سبب می شود تا دقت نمایشگر در نمایش رنگ ها در بالاترین حالت ممکن باشد.

مشخصات سخت افزاری دستگاه را در ادامه مشاهده می کنید:

Aero 15 در دو مدل 1920 در 1080 و البته 3840 در 2160 عرضه می شود و کارت گرافیک GTX 1060 را درون خود جای داده. در مورد سی پی یو هم جای نگرانی نیست و Intel Core i7-7700HQ بالاترین سرعت را در اختیار کاربر قرار می دهد. با همه این تفاسیر، لپ تاپی که مشاهده می کنید حدودا 2.1 کیلوگرم وزن دارد.

اگر به داشتن چنین لپ تاپ خوش ساخت و پر از امکاناتی علاقه مند هستید، باید بگوییم که قیمت پایه این لپ تاپ 1900 دلار مشخص شده. تفاوت این سه مدل در تصویر زیر مشخص است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meqdad
    Meqdad | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ابرفز

  • farcry
    farcry | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ondavaaaaaa?????

مطالب پیشنهادی