ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نصب پیش فرض نرم افزار آنتی ویروس McAfee روی موبایل های گلکسی اس 8

چنانچه شما هم یکی از موبایل های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و یا اس 8 پلاس را خریداری کنید احتمالاً متوجه حضور نرم افزار MaAfee به عنوان یکی از اپلیکیشن های پیش فرض ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

چنانچه شما هم یکی از موبایل های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و یا اس 8 پلاس را خریداری کنید احتمالاً متوجه حضور نرم افزار MaAfee به عنوان یکی از اپلیکیشن های پیش فرض در تلفن های همراه مذکور خواهید شد. حال اخیراً خبر رسیده که کمپانی مطرح در حوزه امنیت تأیید کرده محصولاتش هم اکنون روی تمام استمارت فون های خانواده گلکسی اس 8 حضور خواهند داشت.

گفتنی است طبق اطلاعات دریافت شده نرم افزار آنتی ویروس McAfee VirusScan هم اکنون به عنوان بخشی از قرار داد سامسونگ با مک آفی روی موبایل های سری گلکسی اس 8 به صورت پیش فرض نصب خواهند شد. علاوه بر آن نرم افزار McAfee LiveSafe هم روی تمام کامپیوترهای تازه با برند سامسونگ حضور خواهند داشت.

قرارداد همکاری دو شرکت به نصب پیش فرض اپلیکیشن های امنیتی مک آفی روی دستگاه های سامسونگ منجر می شود

لازم به ذکر است قرارداد کمپانی کره ای با مک آفی از این هم فراتر بوده و McAfee Security به عنوان یک تکنولوژی مبارزه با بدافزار روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ در آمریکا و کره و در آینده در کشورهای دیگر در دسترس قرار می گیرد.

بد نیست بدانید قرارداد همکاری مورد اشاره از نخستین توافق نامه هاییست که پس از معرفی دوباره مک آفی به عنوان یک کمپانی مستقل صورت گرفته است. کمپانی امنیتی مذکور در سال 1987 تأسیس شد اما در سال 2011 به تصاحب اینتل در آمد. اما مدت زمان زیادی به طول نینجامید که اینتل عنوان کرد مک آفی با سرمایه گذاری TPG Capital دوباره به یک شرکت مستقل تبدیل شده و هم اکنون 49 درصد از سهام آن در اختیار اینتل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • behzad1303
    behzad1303 | ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

    با سلام خدمت دوستان.من s8 رو خریداری کردم.الان پس هیچ نیازی نیست آنتی ویروس روش نصب کنم؟

  • soheil
    soheil | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    قبل از لین هوآوی هم روی ایموشن 5 آنتی ویروس اویستا رو بصورت پیش فرض ریخته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی