ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اپلیکیشن DJI می توانید تصویر 4K پهپاد را روی تلویزیون تماشا کنید

DJI مشهورترین تولید کننده پهپاد در جهان به حساب می آید و حالا اپلیکیشن جدیدی منتشر کرده که با استفاده از آن کاربران Apple TV می توانند تصویر 4K دوربین پهپاد در حال حرکت را ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

DJI مشهورترین تولید کننده پهپاد در جهان به حساب می آید و حالا اپلیکیشن جدیدی منتشر کرده که با استفاده از آن کاربران Apple TV می توانند تصویر 4K دوربین پهپاد در حال حرکت را روی صفحه ی تلویزیون خود مشاهده نمایند.

Paul Pan مدیر محصول ارشد شرکت سازنده در این مورد می گوید:

«پهپادهای ما امکان پرواز و ثبت تصاویر هوایی را برای همگان ساده می کنند و حالا با اپلیکیشن DJI Smart TV می توانید به راحتی این تصاویر را روی صفحه ی تلویزیون خود در هر جایی از جهان مشاهده نمایید. وجود چنین قابلیتی می تواند افراد را حتی پیشتر از گذشته به مسافرت و مشاهده ی مکان هایی ترغیب کند که پیش از این امکان تماشای آنها به سادگی وجود نداشته است.»

این اپلیکیشن علاوه بر نمایش ویدیوهای ضبط شده قادر است محتوای ویدیویی را برای اشتراک گذاری با دیگران آپلود کند. محتوای آپلود شده ضمناً به شکل خودکار توسط DJI دسته بندی می شود و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در پایان گفتنی است که اپلیکیشن جدید DJI برای تلویزیون های مبتنی بر پلتفرم تایزن سامسونگ هم ساخته شده و برای دریافت آن کافی است به فروشگاه نرم افزاری شرکت سازنده مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی