ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی MSI از لپ تاپ های گیمینگ سری GE و GS با پشتیبانی از واقعیت مجازی

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 در حال برگزاری است و شرکت ها در خلال آن به معرفی تازه ترین محصولات خود می پردازند. MSI هم که سابقه درخشانی در تولید لپ تاپ های گیمینگ دارد، در رویداد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 در حال برگزاری است و شرکت ها در خلال آن به معرفی تازه ترین محصولات خود می پردازند. MSI هم که سابقه درخشانی در تولید لپ تاپ های گیمینگ دارد، در رویداد مذکور از چهار لپ تاپ تازه با پشتیبانی از واقعیت مجازی رونمایی کرده است.

ابتدا باید گفت که لپ تاپ های GS63VR و GS73VR دو محصولی هستند که تجربه گیمینگ VR را در قالب فرم فاکتورهای مختلف در اختیار کاربران قرار می دهند.

گفتنی است مدل GS63VR یک لپ تاپ 15.6 اینچی بوده که از منظر طراحی دارای ضخامتی 17.7 میلی متری و وزن 1.9 کیلوگرمی است. همچنین باید اشاره کرد که طبق ادعای MSI، گجت مورد بحث از سریع ترین نمایشگر 120 هرتزی در دنیا با زمان پاسخ 3 میلی ثانیه ای برخوردار است. علاوه بر آن از دیگر قابلیت های مورد توجه پنل به کار رفته در GS63VR، پشتیبانی از HDR است.

لازم به ذکر است MSI در محصول مورد اشاره از فناوری «Cooler Boost Trinity» همراه با پنج لوله برای انتقال حرارت و فن های بهبود یافته «Whirlwind Blade» بهره برده تا دمای دستگاه با صدایی بسیار کم و به صورت مؤثر کنترل شود.

محصول GS73VR هم به یک نمایشگر 17 اینچی مجز است که در بدنه ای با ضخامت کم از جنس آلومنیوم برس خورده قرار گرفته. باید گفت که هر دو محصول یاد شده از کیبوردهای «SteelSeries» همراه با پشتیبانی نرم افزاری از «Engine 3» بهره برده و فناوری صوتی «ESS SABRE HiFi» را نیز به همراه خواهند داشت.

در ادامه هم کمپانی تایوانی دو لپ تاپ GE63VR Raider و GE73VR Raider را معرفی نمود که در طراحی آن از اتومبیل های اسپورت الهام گرفته شده است.

گفتنی است هر دو لپ تاپ 15 اینچی GE63VR Raider و 17 اینچی GE73VR Raider از چیپ های گرافیکی GTX1070 برخوردار هستند و صفحه نمایش های 120 هرتزی آنها از زمان پاسخ 3 میلی ثانیه ای و پشتیبانی از HDR برخوردار هستند.

دیگر مشخصات و قابلیت های محصولات مورد بحث عبارتند از کیبورد با قابلیت تنظیم نور RGB برای هر کلید، فناوری «Cooler Boost 5» و اسپیکرهای قدرتمند «Dynaudio Giant».

ناگفته نماند هنوز MSI اطلاعاتی در مورد برچسب قیمت محصولات تازه اش را در اختیار علاقه مندان قرار نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی