ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه نخستین تجربیات واقعیت افزوده مبتنی بر پلتفرم ARKit اپل [تماشا کنید]

همانطور که مطلع هستید اپل اخیراً از تازه ترین نسل سیستم عامل های آیفون و آیپد خود یعنی iOS 11 رونمایی کرده که تغییرات مفیدی را با خود به همراه خواهد داشت. اما شاید یکی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

همانطور که مطلع هستید اپل اخیراً از تازه ترین نسل سیستم عامل های آیفون و آیپد خود یعنی iOS 11 رونمایی کرده که تغییرات مفیدی را با خود به همراه خواهد داشت. اما شاید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های iOS 11، بهره مندی از پلتفرم واقعیت افزوده ای با نام ARKit بوده باشد.

گفتنی است اپل در جریان رویداد WWDC 17، دمویی از پلتفرم واقعیت افزوده خود را به نمایش گذاشت که مشابه آن را پیشتر در پروژه تانگوی گوگل مشاهده کرده بودیم. اما هنوز هم بسیاری از علاقه مندان مشتاقانه در انتظار توسعه اپلیکیشن های مختلف به دست توسعه دهندگان هستند تا قدرت نهفته در پلتفرم ARKit را آزاد کنند.

خوشبختانه هم اکنون برخی از آنها دست به کار شده و تجربه هایی را تولید کرده اند که بعضاً بسیار جالب توجه و تعجب آور هستند.

هم اکنون ویدیو هایی توسط توسعه دهندگان در شبکه های اجتماعی مثل یوتوب و توییتر منتشر شده که در ادامه می توانید برخی از آنها را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • john smith
    john smith | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    اپل دید دیگه خیلی لوس میشه دیگه نخواسته از شاهکار یگانه مایکروسافت هولولنز تقلید بکند. البته عمرا بتواند شاهکاری مثل هولولنز را بسازد. واقعا کاربران اپل چقدر بدبخت هستند که همچین چیز مبتدی که اسباب بازی برنامه نویسان دبستانی است را به عنوان دست اورد معرفی می کند. تیم کوک حیا کن اپل را رها کن . بزرگترین اشتباه هیئت مدیره اپل مخصوصا اون دو تا عوضی انتخاب تیم کوک به جای سر جانی آیو است.

مطالب پیشنهادی