ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو دو موبایل اقتصادی Moto E4 و Moto E4 پلاس را معرفی کرد

لنوو که در یکی دو سال اخیر با خرید کمپانی مطرح موتورولا جان تازه ای گرفته، امروز از دو موبایل هوشمند E4 و E4 پلاس از سری Moto رونمایی کرده است. همانطور که پیشتر در شایعات خوانده ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

لنوو که در یکی دو سال اخیر با خرید کمپانی مطرح موتورولا جان تازه ای گرفته، امروز از دو موبایل هوشمند E4 و E4 پلاس از سری Moto رونمایی کرده است.

همانطور که پیشتر در شایعات خوانده بودیم، Moto E4 پلاس از یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی برخوردار بوده و کمپانی سازنده مدعی شده که تلفن همراه مذکور قادر است دو روز بدون نیاز شارژ مجدد، روشن بماند.

Moto E4 Plus

همچنین باید اشاره کرد که Moto E4 پلاس به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو و برای ثبت تصاویر سلفی مجهز است. در رابطه با دیگر مشخصات سخت افزاری Moto E4 پلاس هم باید اذعان داشت که در قلب آن بسته به منطقه، یک چیپست اسنپدراگون 427 یا سیستم-روی-چیپ مدیاتک 6737 به همراه حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایتی قرار گرفته است.

اما راجع به مدل ارزان قیمت تر Moto E4 هم باید بیان کرد که این تلفن همراه از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 425 یا مدیاتک 6737، حافظه رم 2 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی 8 و 5 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

Moto E4

گفتنی است اسمارت فون های اقتصادی لنوو Moto E4 و Moto E4 پلاس همراه با اندروید نوقا و بدنه فلزی به ترتیب با قیمت های 129.99 و 179.99 دلار راهی بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی