ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 8 اندروید O
تکنولوژی

بعید است گلکسی نوت 8 با اندروید O روانه بازار شود

تلاش سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8 احتمالاً سبب صرف نظر کمپانی کره ای از افزودن برخی ویژگی ها به این موبایل هوشمند جدیدش شود. از جمله کاندیداهای احتمالی می توان به حسگر اثر انگشت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

تلاش سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8 احتمالاً سبب صرف نظر کمپانی کره ای از افزودن برخی ویژگی ها به این موبایل هوشمند جدیدش شود. از جمله کاندیداهای احتمالی می توان به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و  بهره مندی از «اندروید O» اشاره کرد.

این احتمال وقتی تقویت می شود که بدانیم به تازگی بنچمارکی منتسب به فبلت پرچمدار کمپانی سامسونگ منتشر شده که بهره مندی آن از اندروید 7.1.1 را تایید می کند.

اندروید 8 تا سه ماهه سوم سال جاری عرضه نمی شود

البته بنچمارک مورد اشاره سرویس های مشهور AnTuTu و Geekbench تهیه نشده، بلکه یک تست ساده مرورگر موبایل برای همخوانی آن با تکنولوژی HTLML5 است. بنابراین نباید انتظار ارائه اطلاعات چندانی از سخت افزار نوت 8 را از آن داشت.

همان طور که در پایین تصویر می بینید، از روی این بنچمارک تنها می توان شماره مدل (N950F) و نسخه اندروید (7.1.1) موبایل مورد بحث را فهمید که همین برای تایید نظریه ای که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد کافیست.

لازم به یادآوری است که اندروید 8 تا سه ماهه سوم سال جاری آماده عرضه نمی شود. بنابراین حتی در صورت رونمایی از گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر، باز هم بسیار بعید خواهد بود که سامسونگ بتواند آن را آماده ارائه روی پرچمدار جدید خود نماید، به خصوص که شرکت کره ای علاقه دارد تا تغییرات گسترده ای را در نسخه اولیه سیستم عامل موبایل هایش اعمال کند.

به طور حتم سامسونگ هر چه در چنته دارد برای فبلت مورد انتظار خود ارائه می دهد تا به هر نحو خاطره تلخ نوت 7 را از اذهان کاربرانش پاک نماید. پس حتی در صورت عرضه این موبایل با اندروید نوقا، باز هم می توان انتظار داشت که بزرگترین موبایل ساز دنیا با سرعتی قابل قبول این موبایل را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید آپدیت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    اندروید جدید، همیشه جزو ویژگی های محصولات الجی بوده. سامسونگی ها همیشه مهر و آبان اندروید جدید رو گرفتن. :)

  • Reza
    Reza | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    مطمئنم با O عرضه نمیشه

مطالب پیشنهادی