ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنجمین دوره المپیاد ملی مهارت‌ های خدمات برگزار می شود

پنجمین دوره المپیاد ملی مهارت‌های خدمات 1396 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و افزایش دانش فنی و سنجش مهارت تکنسین‌های خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی، با همکاری شرکت گلدیران و ال‌جی و سازمان فنی و حرفه‌ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۵

پنجمین دوره المپیاد ملی مهارت‌های خدمات 1396 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و افزایش دانش فنی و سنجش مهارت تکنسین‌های خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی، با همکاری شرکت گلدیران و ال‌جی و سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

این المپیاد در محورهای محصولات خانگی، محصولات صوتی تصویری و محصولات تهویه مطبوع خانگی (کولرگازی) انجام می‌شود، فرصت ثبت‌نام برای علاقه‌مندان تا تاریخ 10 تیرماه است که قابل تمدید نیست. شرکت‌کنندگان در دو مرحله آزمون‌های تئوری و عملی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و برگزیدگان در مرحله نهایی که در محل سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت. شرکت برای عموم آزاد است.

شرکت‌ های ال‌جی و گلدیران به‌ منظور افزایش انگیزه شرکت‌ کنندگان جوایزی با ارزش بیش از یک میلیارد و یک‌صد میلیون ریال در نظر گرفته‌اند و لازم به ذکر است نفرات برتر علاوه بر دریافت جایزه نقدی به مسابقات بین‌المللی ال‌جی دبی نیز اعزام می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی lms.goldirancs.ir مراجعه کرده و روی لینک‌های قرمز رنگ ثبت‌نام ویژه داوطلبان آزاد (خارج از سازمان) و ثبت‌نام ویژه تکنسین‌های شعب، نمایندگی و کارکنان کلیک کنند.

شرکت‌کنندگان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌ 021 47300 داخلی 1532 و 1536 شرکت مشتریان گلدیران تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی