ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپ Hangouts Meet بالاخره امکان پیام رسانی هنگام تماس را دریافت کرد

در ماه مارس بود که گوگل از قطع شدن سرویس دهی Gchat خبر داد و به جای آن اعلام نمود که قرار است همچون اپلیکیشن های پیام رسان Allo و Duo، دو اپلیکیشن Hangouts Chat و Meet ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

در ماه مارس بود که گوگل از قطع شدن سرویس دهی Gchat خبر داد و به جای آن اعلام نمود که قرار است همچون اپلیکیشن های پیام رسان Allo و Duo، دو اپلیکیشن Hangouts Chat و Meet را روانه بازار کند.

Hangouts Meet بیشتر برای استفاده های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و Hangouts Chat نیز مصرف کنندگان را هدف قرار داده است. Hangouts Meet به منظور ارائه سرویس تماس های ویدیویی به کاربران عرضه شده و حالا با به روز رسانی اخیر خود قادر است قابلیت پیام رسانی هنگام تماس را به کاربران ارائه کند.

به گفته گوگل قابلیت گفتگو بیشترین درخواست را از زمان عرضه این اپلیکیشن تا به حال داشته است. با استفاده از آخرین نسخه Meet کاربران قادر خواهند بود متن و لینک را به صورت هم زمان ارسال نمایند. علاوه بر این حالا کل تاریخچه گفتگو نیز در طی جلسه در دسترس خواهد بود.

اما این همه چیز نیست و گوگل اعلام کرده است که قابلیت پیام رسانی در حین تماس به صورت کراس پلتفرم در دسترس است. این بدان معناست که کاربران از این پس می توانند از طریق وب و موبایل پیام ها را ارسال و یا دریافت نمایند (قابلیت دریافت در Chromebox for Meetings نیز وجود دارد).

در آخر نیز باید گفت، اشخاصی که از Meet استفاده می کنند می توانند حتی با کاربرانی که وارد حساب کاربری گوگل خود نشده اند نیز تعامل داشته باشند پیام ها را ارسال و دریافت نمایند. هم اکنون می توانید آخرین به روز رسانی این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی یا اپ استور دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی