ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دراپ باکس به دنبال عرضه اولیه سهام خود است

به گفته منابع آگاه، شرکت دراپ باکس در حال حاضر در نظر دارد که وارد فاز عرضه اولیه سهام شود و برای استخدام گروه Goldman Sachs با هدف دریافت مشاوره برنامه ریزی کرده است. گفته ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

به گفته منابع آگاه، شرکت دراپ باکس در حال حاضر در نظر دارد که وارد فاز عرضه اولیه سهام شود و برای استخدام گروه Goldman Sachs با هدف دریافت مشاوره برنامه ریزی کرده است. گفته می شود این استارتاپ ساکن کالیفرنیا پیش تر با JPMorgan Chase صحبت کرده بود و با توجه به اینکه هیچ بانکی هنوز به همکاری با دراپ باکس تمایل نشان نداده، Goldman Sachs احتمالاً بهترین گزینه پیش روی دراپ باکس برای عرضه اولیه سهام به شمار می رود.

استارتاپ مورد اشاره احتمالاً طی سال جاری میلادی، مستندات لازم برای عرضه سهام را آماده خواهد کرد؛ اما زمان بندی این موضوع، به وضعیت بازار و عملکرد شرکت طی ماه های آتی بستگی دارد.

Goldman Sachs تا پیش از این، همکاری هایی با دراپ باکس داشته و به این شرکت در زمینه های مختلفی یاری رسانده و مشاوره داده است. در حالی که عرضه اولیه سهام دراپ باکس هنوز به مراحل پایانی نرسیده، هیچ یک از طرفین تمایلی به صحبت درباره همکاری خود و ظرفیت های دراپ باکس نشان نمی دهند.

گفتنی است که به زعم افشاگر این گزارش، هنوز هیچ چیز قطعی نشده و ممکن است دراپ باکس از تصمیم خود صرف نظر کرده و عرضه اولیه سهام را به تعویق بیندازد. با گذشت یک دهه از آغاز فعالیت ها، دراپ باکس هنوز در وضعیتی رو به رشد قرار دارد و تجارتی سودده را هدایت می کند. بنابراین دراپ باکس چه با عرضه سهام و چه در غیر این صورت، وضعیت خوبی را پشت سر می گذارد و تصمیم گیری نهایی، به تیم مدیریتی آن بستگی دارد.

آخرین باری که دراپ باکس مورد ارزیابی قرار گرفت، مربوط به سال 2014 بود و این سرویس ابری، بالغ بر 10 میلیارد دلار ارزش گذاری شد که احتمالاً حالا بعد از سه سال بیشتر نیز شده است. گفتنی است که طی چند وقت اخیر، شرکت های زیادی در سیلیکون ولی به عرضه اولیه سهام تمایل نشان داده اند؛ اسنپ یکی از اولین شرکت ها بود و پس از آن، گفته می شود اسپاتیفای و دیگر شرکت های تکنولوژی هم در حال بررسی عرضه اولیه سهام خود هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • D D
    D D | ۶ مرداد ۱۳۹۶

    این سرویس واقعا آشغاله فقط دو گیگ میده. برید از مگا استفاده کنید پنجاه گیگ رایگان میده

    • Ali
      Ali | ۶ مرداد ۱۳۹۶

      فقط حجمی ک میده ملاک نیست! مگا از همه نظر از دراپ باکس سر داره: مگا کاملا اوپن سورسه، مگا از رمزنگاری های قدرتمندی استفاده میکنه ک ب لطف اوپن سورس بودن قابل بررسی هست در صورتی ک دراپ باکس هیچ چیزش مشخص نیست

    • محمد رضا
      محمد رضا | ۶ مرداد ۱۳۹۶

      چرا به چیزی که رایگان نیست می گین آشغال همیشه چیز مفت که خیرات نمی کنن

مطالب پیشنهادی