ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع داخلی فاکسکان، از رنگ تازه آیفون 8 می‌گویند

در روزهای گذشته گزارش شده بود که اپل می‌خواهد آیفون 8 را با رنگی تازه عرضه کند؛ رنگی که حالتی مسی دارد و در کنار سفید و مشکی، سه گزینه کاربران برای خرید آیفون بعدی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در روزهای گذشته گزارش شده بود که اپل می‌خواهد آیفون 8 را با رنگی تازه عرضه کند؛ رنگی که حالتی مسی دارد و در کنار سفید و مشکی، سه گزینه کاربران برای خرید آیفون بعدی خواهد بود. اما امروز خبر تازه ای از سوی منابع چینی که در شرکت فاکسکان مشغول هستند منتشر شده است. این منابع خبر می‌دهند که اپل می‌خواهد نام رنگ جدید را «Blush Gold» بگذارد.

در گزارش چینی‌ها آمده که اپل تصمیم گرفته این نسخه که ترکیبی از رنگ‌های «طلایی و صورتی» است را صرفاً با حافظه‌ داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کند.

پیش از این نیز «مینگ-چی کو» گزارش داده بود که آیفون ۸ در سه رنگ به بازار خواهد آمد. حال گویا این نسخه مسی رنگ، می‌آید تا جایگزینی برای آیفون رزگلد شود که بیشتر حالتی صورتی رنگ دارد تا طلایی.

تا کنون چندین تصویر و ویدیو از ماکت یا مدل آیفون ۸ با همین رنگ مسی به فضای مجازی راه یافته‌ و اینطور که به نظر می‌رسد، دستگاه مورد اشاره از حاشیه‌های اندک و سفید رنگی در پنل جلویی برخوردار خواهد بود.

«کو» همچنین عنوان کرده بود که آیفون 8 در این سه رنگ، در کنار آیفون 7s و 7s Plus معرفی خواهد شد و قیمت آن نیز می‌تواند بین ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ دلار باشد؛ فرضیه‌ای که توسط یکی از مدیران شرکت فاکسکان هم تایید شده است. یکی از مدیران شرکت چینی که تولید کننده برخی مدل‌های آیفون است، چندی پیش به شکل ناشناس عنوان کرده بود که آیفون ۸ موبایلی ارزان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    خوبه که اون قسمت بالاش مشکیه

  • مهدی تخت فیروزه
    مهدی تخت فیروزه | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    دارچینی.

مطالب پیشنهادی