ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین رندرهای Xperia XZ1 Compact، موبایلی با طراحی آشنا را نشان می دهند

دیگر تا برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2017 زمان زیادی باقی نمانده است و طبیعی است خبرهای افشایی درباره سه موبایل معرفی نشده کمپانی به گوش برسد. بعد از تصاویر زنده ای که دو ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

دیگر تا برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2017 زمان زیادی باقی نمانده است و طبیعی است خبرهای افشایی درباره سه موبایل معرفی نشده کمپانی به گوش برسد. بعد از تصاویر زنده ای که دو روز پیش از پرچمدار XZ1 دیدیم، حالا نوبت به رندرهای مدل کامپکت XZ1 رسیده و مسئولیت انتشارشان یک بار دیگر بر عهده @OnLeaks بوده است.

اگر اندکی تردید داشتیم که دو دستگاه تفاوت های فاحشی با یکدیگر از منظر طراحی خواهند داشت؛ حالا مطمئن شده ایم که اینطور نیست. بنابراین با نسخه ای جمع و جور از XZ1 طرف هستیم که کماکان اسپیکرهای دوگانه جلویی و حاشیه مشکی رنگی که سخت افزارهای مربوط به دوربین روی آن قرار می گیرند را در خود جای داده است.

با این حال، یک تفاوت قابل توجه وجود دارد: XZ1 Copact ظاهراً اندکی قطورتر خواهد بود. و با بررسی ابعادی دستگاه که در رندر به آن اشاره شده (یعنی 129.5x64x9.4 میلی متر)، این موضوع صحت دارد و با قطر 7.6 ملی متری XZ1، شاهد تفاوتی 2 میلی متری هستیم. اما در هر حال با کاهش ابعاد کلی دستگاه، چنین چیزی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. گفتنی است XZ1 Compact به نمایشگر 4.6 اینچی مجهز شده که تقریباً در بازاری که به هر موبایلی می توان گفت فبلت، ویژگی نادری به حساب می آید.

در حال حاضر احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه با همان دوربین 19 مگاپیکسلی با 960 فریم بر ثانیه MotionEye عرضه شود که شایعه تجهیز XZ1 به آن را شنیده ایم، با این حال، هیچ برآمدگی خاصی روی بخش پشتی موبایل دیده نمی شود. شاید جلوگیری از همین برآمدگی، دلیل اصلی افزایش قطر دستگاه بوده باشد. در نهایت انتظار می رود مدل کامپکت XZ1 با چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان برسد و قیمتی معادل 650 دلار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • .
    . | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    آفتابه برداشتن سونی رو ندیده بودیم که دیدیم

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    کدوم طراحی پسرم؟ پست بالا رو ببین بفهمی سونی چی میسازه و بقیه چی خخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی