ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید از حضور سنسور Touch ID در پنل پشتی آیفون 8 حکایت دارد

چند روز پیش خبری مبنی بر حذف سنسور Touch ID از موبایل مورد انتظار آیفون 8 منتشر شد که با استناد به گزارش شرکت های تولید کننده لوازم جانبی، از اتکای محصول رده بالای اپل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

چند روز پیش خبری مبنی بر حذف سنسور Touch ID از موبایل مورد انتظار آیفون 8 منتشر شد که با استناد به گزارش شرکت های تولید کننده لوازم جانبی، از اتکای محصول رده بالای اپل به سیستم های تشخیص بیومتریک پیشرفته تر خبر می داد.

ویدیوی جدید بخش کنترل کیفیت خط تولید آیفون 8 را نشان می دهد

اما حالا ویدیوی تازه ای منتشر شده که یک کارگر (احتمالاً چینی) را در حال تست موبایل هایی با ظاهر آیفون 8 و به رنگ نقره ای نشان می دهد، که اسمارت فون های مورد بحث را روی یک دستگاه کنترل قرار داده و با لمس نقطه ای در پنل پشتی (احتمالاً سنسور Touch ID) و اعلام تأیید سیستم، از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل می کند.

البته همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، نمی توان با قاطعیت گفت که تلفن های موجود در این کلیپ «آیفون 8» هستند چرا که در سال های اخیر، تولیدکنندگان چینی در زمینه کپی برداری از محصولات محبوب و عرضه آنها پیش از رونمایی رسمی، بسیار خبره شده و ممکن است محصولات موجود در ویدیو نیز نمونه های تقلبی آیفون 8 باشند.

از سوی دیگر کمپانی اپل هم در زمینه ورود هرگونه دوربین (یا هر گجتی با قابلیت تصویربرداری) به خطوط تولید خود بسیار حساس بوده، و می توان گفت احتمال فیلمبرداری از بخش کنترل کیفیت آیفون 8 آن هم از این زاویه بسیار پایین است.

با این وجود نمی توان به راحتی احتمال حضور سنسور Touch ID (به عنوان یک روش قابل اعتماد برای افزایش امنیت دستگاه) را در آیفون 8 رد نمود و باید منتظر بود و دید که آیا کمپانی ساکن کوپرتینو -مانند بسیاری از تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی- اسکنر اثر انگشت را به پنل پشتی انتقال خواهد داد یا آن را به کلی حذف می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    بابا دیجیاتو ماییدی گارو :-/
    اول مطمئن شو که بالاخره کجا میذاره و بعد بگو!

  • Mohammad
    Mohammad | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    اگه این مدلی باشه باید شاهد سیل انتقادات و تیکه کنایه های فن ها و مدیران اچ‌تی‌سی، هوآوی، ال‌جی و تقریبا تمام جامعه‌ی اسمارت فون های اندرویدی باشیم ???

  • loganlegend
    loganlegend | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    چقدر زشت.، نزاره سنگین تره

  • | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    ای بابا !!!
    یا میذاره یا نمیذاره!
    چقدر جوش می‌زنین.

مطالب پیشنهادی