ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چه موبایل هایی اندروید اوریو را دریافت می کنند؟

شب گذشته بود که گوگل فهرست 11 شریک سخت افزاری خود که در آینده ای نزدیک به اندروید 8.0 به روز رسانی می شوند را منتشر کرد. روند به روز رسانی ها پس از معرفی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۶

شب گذشته بود که گوگل فهرست 11 شریک سخت افزاری خود که در آینده ای نزدیک به اندروید 8.0 به روز رسانی می شوند را منتشر کرد. روند به روز رسانی ها پس از معرفی اولین نسخه پایدار از این سیستم عامل آغاز خواهد شد. در ادامه این تولیدکنندگان هستند که باید زمان بندی انتشار به روز رسانی اندروید 8.0 را برای دستگاه های خود اعلام کنند.

شاخص ترین مدل ها کدامند؟

اولین شرکتی که در این فهرست به چشم می خورد استارت آپ اسنشال است که توسط اندی رابین، خالق اندروید راه اندازی شده. این شرکت اخیراً اقدام به معرفی اولین تلفن هوشمند خود به نام Essential PH-1 کرده بود.

همانطور که گفته شد این مدل، اولین تلفن هوشمند شرکت اسنشال است و به همین دلیل به نظر می رسد که طی هفته ها و یا ماه های آینده اندروید 8.0 برای آن منتشر شود.

HMD Global نیز وظیفه تحویل اندروید 8.0 به تلفن های هوشمند نوکیا را بر عهده دارد. هم اکنون نوکیا 8 پرچمدار این کمپانی در بازار به شمار می رود و به نظر می رسد که تمامی دیوایس های تولید شده توسط نوکیا قادر به دریافت نسخه جدید سیستم عامل اندروید باشند.

به نظر می رسد که ال جی قصد دارد ضمن به روز رسانی دستگاه های خود، تلفن هوشمند V30 را با اندروید 8.0 روانه بازار نماید.

سامسونگ هم یکی دیگر از شرکای سخت افزاری گوگل  است که نام آن در فهرست منتشر شده خودی نشان می دهد. احتمالاً باید منتظر عرضه اندروید 8.0 روی فبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی نوت 8 باشیم که به احتمال زیاد در پاییز پیش رو به دست مشتریان می رسد.

این در حالی است که دارندگان گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز باید اواخر سال 2017 و یا اوایل سال جدید میلادی منتظر عرضه به روز رسانی جدید اندروید روی دیوایس های خود باشند. در ادامه به نظر می رسد که ال جی قصد دارد ضمن به روز رسانی دستگاه های خود، تلفن هوشمند V30 را با اندروید 8.0 روانه بازار نماید.

همانطور که می دانید V20 اولین تلفن هوشمند بازار بود که از اندروید نوقا استفاده می کرد. به هر حال ال جی G6، ال جی V30 و احتمالاً برخی دیگر از تلفن های قدرتمند این شرکت باید در آینده ای نزدیک آماده دریافت به روز رسانی جدید اندروید 8.0 باشند.

Huawei ،Motorola Mobility ،HTC ،Sony ،General Mobile ،Kyocera و Sharp همه و همه جزو شرکت هایی هستند که نامشان در فهرست منتشر شده توسط اهالی Mountain View کالیفرنیا به چشم می خورد و انتظار می رود که اندروید 8.0 برای سخت افزارهای جدید این شرکت ها و پرچمداران پیشین آن ها عرضه شود.

در همین رابطه تلفن های هوشمندی چون U11،U Ultra ،P10 ،P10 Plus ،Xperia XZ Premium و Moto Z2 Force به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک یک به روز رسانی عظیم را از سوی تولید کننده خود دریافت می کنند. در پایان نیز بگوییم که مطمئناً تولید کنندگان موبایل طی هفته های آینده اطلاعات بیشتری را در این خصوص به اشتراک می گذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • FarazKarami
    FarazKarami | ۴ شهریور ۱۳۹۶

    واسه s6 edge plusچی میاد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی