ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید از حضور چیپست A11 در آیفون 7S حکایت دارند

اکثر اخبار و تصاویر در روزهای اخیر مربوط به تلفن مورد انتظار آیفون 8 بوده و در این مدت، کمتر شاهد انتشار جزئیاتی از آیفون 7S بوده ایم. حال اما تصاویر جدیدی از بورد منطقی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

اکثر اخبار و تصاویر در روزهای اخیر مربوط به تلفن مورد انتظار آیفون 8 بوده و در این مدت، کمتر شاهد انتشار جزئیاتی از آیفون 7S بوده ایم. حال اما تصاویر جدیدی از بورد منطقی مدل 7S منتشر شده که اطلاعات قبلی مبنی بر استفاده از چیپست A11 را تأیید می کند.

آیفون 8 و آیفون 7S از چیپست یکسانی بهره می برند

با توجه به تصاویر جدید و همچنین عکس های منتشر شده از قطعات داخلی آیفون 8، شاهد استفاده از بورد مشابهی هستیم که نشان می دهد این دو موبایل، از چیپست های یکسانی بهره می برند. البته باید توجه داشت که آیفون 8 به احتمال بسیار زیاد از فرکانس پردازش و رم بالاتری برخوردار بوده، و ویژگی های خاصی مانند تشخیص چهره و واقعیت افزوده را به همراه خواهد داشت.

از طرفی طبق اطلاعات موجود، آیفون 7S در واقع یک به روز رسانی نسبت به آیفون 7 بوده و تفاوت اصلی آن با مدل قبلی، در استفاده از شیشه به جای آلومینیوم خواهد بود که موجب افزایش جزئی در ابعاد دستگاه شده اما، امکان استفاده از شارژ بی سیم را فراهم می کند.

گفتنی است بر اساس گزارشات قبلی، آیفون 7S و 7S Plus در مدت کوتاهی پس از معرفی به بازار عرضه می شوند اما افرادی که علاقه مند به خرید آیفون 8 هستند، باید تقریباً یک ماه بیشتر از بقیه منتظر عرضه محصول مورد نظر خود بمانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    به جز پردازنده چه تغییراتی کرده ممنون میشم اگه بررسی کنید
    مثلا عیب های قبلی مثل اندازه صحفه نمایش یا اندازه برطرف شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی