ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام نسخه های گلکسی نوت فن ادیشن در کره جنوبی فروخته شد

نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت ۷ سامسونگ که با نام فن ادیشن هم شناخته می شود چندی پیش به بازار کره جنوبی عرضه شد. حالا دو ماه از ورود مجدد این اسمارت فون به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

نسخه بازسازی شده از گلکسی نوت ۷ سامسونگ که با نام فن ادیشن هم شناخته می شود چندی پیش به بازار کره جنوبی عرضه شد. حالا دو ماه از ورود مجدد این اسمارت فون به بازار کره جنوبی می گذرد که سامسونگ خبر داده کلیه موجودی اش به فروش رفته و فعلا برنامه ای برای فروش تعداد بیشتر از آن در خانه را ندارد.

در عین حال اما منابع آشنا با امور سامسونگ ادعا می کنند که کمپانی مورد بحث بعد از فروش چهار هزار دستگاه از این موبایل در خانه، در حال بررسی فروش فن ادیشن به بازارهای غیر از کره است.

گفتنی است این شرکت برچسب قیمتی ۶۲۰ دلاری را برای نسخه بازسازی شده از نوت ۷ انتخاب نموده که حدودا ۲۶۵ دلار از نسخه اولیه اش ارزان تر است.

مدل بازسازی شده اما مجهز به یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی (برخلاف باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی نسخه اولیه) است و به غیر از این بخش تفاوت چندانی با آن ندارد.

در عین حال اما سامسونگ دریافت پیش سفارش برای گلکسی نوت ۸ را در کره جنوبی آغاز کرده و طبق برنامه ریزی ها آن را 24 شهریورماه به دست خرده فروشان می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Alireza Yavari
    Alireza Yavari | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    خداکنه وارد ایران بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی