ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه غیر رسمی اندروید اوریو برای چه موبایل هایی توسعه یافته است؟

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، عرضه جهانی اندروید 8 اوریو برای محصولات سری نکسوس و پیکسل گوگل آغاز شده و سایر کمپانی ها نیز در حال توسعه نسخه مربوط به تولیدات خود هستند. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، عرضه جهانی اندروید 8 اوریو برای محصولات سری نکسوس و پیکسل گوگل آغاز شده و سایر کمپانی ها نیز در حال توسعه نسخه مربوط به تولیدات خود هستند.

در این بین توسعه دهندگان نیز با به کارگیری نسخه خام اندروید اوریو، ورژن های مختلفی را برای سایر دستگاه های اندرویدی توسعه داده اند که البته به دلیل برخی مسائل فنی مربوط به هماهنگی نرم افزار و سخت افزار، در بعضی موارد ایرادات کوچکی نیز دارند.

تمام محصولات وان پلاس نسخه غیر رسمی اندروید اوریو را دریافت می کنند

با این حال تجربه جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل پیش از عرضه رسمی، برای بسیاری از کاربران علاقه مند جالب خواهد بود و «XDA Developers» نیز با اطلاع از این موضوع، نام برخی از دیوایس هایی که نسخه های «AOSP» یا «Lineage OS 15» (رام های غیر رسمی) اندروید 8 را دریافت می کنند را منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات مورد بحث، کاربران موبایل ایسوس «ZenFone 5» از نسخه AOSP بهره مند شده و صاحبان «ZenFone 2 laser» نیز رام Lineage را دریافت خواهند کرد. دارندگان محصولات «موتو E»، «موتو G»، «موتو X» و «لنوو K5 Plus» نیز همگی از جدیدترین ورژن Lineage OS 15 برخوردار خواهند بود.

در میان محصولات موجود در لیست XDA Developers، گلکسی اس 6 تنها موبایل سامسونگ بوده که در کنار آن، تبلت های «Tab S2» و مدل 2014 «Galaxy Note 10.1» نیز اندروید جدید را به صورت غیر رسمی دریافت خواهند کرد.

از بین محصولات سونی نیز پنج اکسپریا شامل مدل های M2 ،SP ،T ،TX و V امکان دریافت نسخه سفارشی اندروید اوریو را داشته و کمپانی شیائومی هم با 10 محصول، شامل 3 مدل Redmi، شش مدل پرچمدار سری Mi و تلفن Mi Max در لیست مذکور حضور دارد.

لازم به ذکر است که تمام محصولات وان پلاس (از ابتدا تا کنون) می توانند نسخه غیر رسمی اندروید 8 را دریافت کنند و صاحبان مدل های 32 بیتی نکسوس 5 و نکسوس 6 نیز امکان استفاده از اوریو را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • sami salimi
    sami salimi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    امروز واسه HTC m8 تست کردم خیلی زیباتر شده بود ولی مشکل داشت دوربین و بلوتوث کار نمیکرد

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    لاین اج او اس تروخدا کاستوم رام بده برا S6 جوون مرگ شدم من از دست باتریش ? فکر کن باتری 2500 میلی آمپری با صفحه نمایش 2K ، حالا اینا به کنار ، سامسونگ برا ترقیب اس سیکس دار ها به خرید S7 تو آپدیت اندروید هفت S7 قابلیت تغییر رزولوشن صفحه که عملا نیازی بهش نبود رو گذاشت ( با توجه به معماری پردازنده پیشرفته تر و باتری کاملا حجیم تر نسبت به S6 ) بعد تو آپدیت اندروید هفت S6 همچین چیزی رو نذاشت /: واقعا سیاست های سامسونگ رو متوجه نمیشم!!! سالی که گوشی رو معرفی میکنه میاد میگه آینده را ببینید فلان چلان ، بعد سال بعد بهش محل ... هم نمیده :| یعنی واقعا خدا کنه آپدیت اندروید هشت لاین اج او اس براش بیاد ?

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

    ???????????????????????????⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی