ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 8 پلاس و آیفون X از رم 3 گیگابایتی برخوردار خواهند بود

با افشای نسخه گلدن مستر iOS 11 اطلاعات زیادی درباره محصولات اپل منتشر شده که برخی از آنها را در دیجیاتو خوانده اید. حال در یکی از تازه ترین گزارشات، «استیو تروتون اسمیت» (توسعه دهنده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

با افشای نسخه گلدن مستر iOS 11 اطلاعات زیادی درباره محصولات اپل منتشر شده که برخی از آنها را در دیجیاتو خوانده اید. حال در یکی از تازه ترین گزارشات، «استیو تروتون اسمیت» (توسعه دهنده ای که اطلاعات مورد اشاره را در اختیار دارد) میزان رم موجود در آیفون های جدید را اعلام کرده است.

ماکت آیفون X (وسط) در کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

به گفته تروتون، آیفون X با نمایشگر 5.8 اینچی OLED و آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی هردو از رم 3 گیگابایتی بهره مند هستند و آیفون 8 به عنوان کوچک ترین عضو در میان موبایل های جدید اپل، به رم 2 گیگابایتی مجهز شده است.

حافظه رم آیفون های جدید برای پردازش واقعیت افزوده بهینه سازی شده است

اطلاعات مذکور بر گزارشات قبلی تحلیلگر معروف «مینگ چی کو» منطبق بوده که خبر داده بود دو نسخه بزرگتر آیفون های جدید 3 گیگابایت رم داشته و مدل 4.7 اینچی از 2 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. وی همچنین اعلام کرده بود حافظه «DRAM» موجود در محصولات جدید، 15 الی 20 درصد از نمونه های قبلی سریع تر بوده و در پردازش واقعیت افزوده مؤثر خواهد بود.

در حال حاضر آیفون 7 پلاس نیز از رم 3 گیگابایتی بهره می برد که برای پشتیبانی از دوربین دوگانه تعبیه شده و فضای بیشتری را نسبت به نمونه 2 گیگابایتی در آیفون 7 فراهم خواهد کرد. لازم به ذکر است که آیفون 8 پلاس و آیفون X نیز از ماژول دوربین دوگانه بهره می برند که این ماژول در مدل X به صورت عمودی جای گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ɯɐɥpı
    ɯɐɥpı | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    بدو ببا که میخوان بخرنت???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی