ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی Maimang 6 با چهار دوربین رسماً معرفی شد

کمپانی هوآوی به تازگی از موبایل جدیدی رونمایی کرده که پیش از این در برخی اخبار و شایعات با دو دوربین دوگانه رؤیت شده بود و حالا با معرفی رسمی، گزارشات قبلی پیرامون «Maimang 6» ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمپانی هوآوی به تازگی از موبایل جدیدی رونمایی کرده که پیش از این در برخی اخبار و شایعات با دو دوربین دوگانه رؤیت شده بود و حالا با معرفی رسمی، گزارشات قبلی پیرامون «Maimang 6» تأیید شده اند.

تلفن مورد بحث در پنل پشتی از از یک ماژول دوربین دوگانه بهره برده که فلش LED در بالا و اسکنر اثر انگشت در پایین آن قرار دارند. در ضمن تمام دکمه های فیزیکی در سمت راست بدنه تعبیه شده و لوگوی هوآوی در جلو و پشت بدنه قابل رؤیت است.

هوآوی Maimang 6 از یک نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن +fullHD و نسبت ابعاد 18:9 بهره برده که از حاشیه های باریکی برخوردار بوده و با یک شیشه 2.5D محافظت می شود.

هوآوی Maimang 6 از چیپست کایرین 659 بهره می برد

این محصول برای پردازش امور به چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی کایرین 659 با پردازنده Mali-T830 MP2 مجهز شده و از رم 4 گیگابایتی، در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقا) استفاده می کند. همچنین یک باتری 3340 میلی آمپری نیز وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر عهده داشته که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند.

اما مهم ترین ویژگی محصول جدید هوآوی، استفاده از چهار لنز دوربین (دو عدد در پشت و دو عدد در جلو) است که ماژول اصلی شامل سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی با فلش دو رنگ بوده، و ماژول سلفی از حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED برخوردار است.

لازم به ذکر است که Maimang 6 با اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 ماه آینده در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه می شود، و قیمتی در حدود 364 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱ مهر ۱۳۹۶

    همش بازیه برای فروش گوشی بیشتر گوشی هزار مگاپیکسل هم بیاد به درد من نمی خوره چون سالی یک بار هم عکس نمی گیر البته این نظر منه

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱ مهر ۱۳۹۶

    be nazaram baraye doorbin selfie niaz be lenz dogane nist

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی