ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 پرفروش ترین موبایل دنیا در نیمه اول سال 2017 بوده است

مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit» به تازگی آمار فروش جهانی موبایل های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش کرده اپل آیفون 7 در نیمه نخست سال 2017 میلادی، پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit» به تازگی آمار فروش جهانی موبایل های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش کرده اپل آیفون 7 در نیمه نخست سال 2017 میلادی، پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.

گلکسی گرند پرایم پلاس، پرفروش ترین محصول سامسونگ

بر اساس گزارش مورد بحث، آیفون 7 پلاس در همین بازه زمانی رتبه دوم را کسب کرده و سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس نیز در جایگاه سوم پرفروش ترین موبایل های بازار قرار گرفته است. در ضمن رتبه های چهارم تا ششم این فهرست نیز به ترتیب به آیفون 6 اس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رسیده است.

Samsung Galaxy Grand Prime Plus

لازم به توضیح است که با وجود کسب جایگاه های اول و دوم توسط آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، تعداد موبایل های فروخته شده از این دو مدل در مقایسه با آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در سال گذشته کاهش یافته است.

همچنین جالب است بدانید که آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 7 به ترتیب پرفروش ترین تلفن های هوشمند در نیمه نخست سال های 2015، 2016 و 2017 بوده اند که سهم بازار آنها به ترتیب 10، 7 و 5 درصد بوده است.

از طرف دیگر محصولات سامسونگ نیز شرایط مشابهی دارند و طبق اظهارات IHS Markit، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نتوانسته اند در نیمه اول سال 2017 فروشی مشابه با گلکسی اس 7 و اس 7 اِج (در سال 2016) را تجربه کنند که این امر احتمالاً به دلیل عرضه دیرتر از معمول (یک ماه) محصولات مورد اشاره اتفاق افتاده است.

گفتنی است فهرست ده موبایل پرفروش سال 2017 شامل پنج محصول از سامسونگ و چهار محصول از آیفون بوده که در کنار آنها یک دستگاه Oppo نیز حضور دارد. همچنین ورود تولیدکنندگان چینی به بازارهای جهانی باعث شده تعداد موبایل هایی که در ماه بیش از یک میلیون نسخه فروش دارند از 17 مدل به 22 مدل برسد، که در این میان سامسونگ با 10 محصول حضور پررنگی در بازار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohamad seraj
    mohamad seraj | ۱۸ مهر ۱۳۹۶

    پس کوشن فنای سامسونگ ؟ ? ، آیا ایمان نمی آورید؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی