ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاکسی پرنده
تکنولوژی

پرواز تاکسی های پرنده اوبر در لس آنجلس از سال 2020

اوبر به تازگی اعلام کرده در راستای اجرای پروژه خودروهای پرنده اش که «Elevate» نام دارد، قرار است از سال  2020 در شهر لس آنجلس آمریکا ناوگان تاکسی های پرنده خود را راه اندازی کند. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اوبر به تازگی اعلام کرده در راستای اجرای پروژه خودروهای پرنده اش که «Elevate» نام دارد، قرار است از سال  2020 در شهر لس آنجلس آمریکا ناوگان تاکسی های پرنده خود را راه اندازی کند. بدین ترتیب این شهر پس از دالاس-فورت وورث و دبی، سومین شهری خواهد بود که ناوگان پرنده اوبر در آن خدماتش را ارائه خواهد داد.

سیستم کنترل ترافیک هوایی ویژه برای  تاکسی های هوایی توسعه داده می شود

«جف هولدن» (Jeff Holden) مدیر بخش محصولات اوبر، این خبر را در کنفرانس تکنولوژی «Web Summit» در لیسبون کشور پرتغال اعلام کرده و افزوده که بر اساس توافق با ناسا ، قرار است سیستم کنترل ترافیک هوایی جدیدی برای مدیریت این تاکسی ها توسعه داده شود.

همان طور که در ویدیوی مربوط به پرواز مشاهده می کنید، کاربر ابتدا پرواز خود را رزرو می کند. سپس به عرشه پرواز، در بالای نزدیکترین برج می رود و پس از تأیید رزرو از طریق موبایل، سوار تاکسی پرنده شده و به سمت مقصد پرواز می کند.

به نظر می رسد تاکسی های مذکور، ترکیبی از هواپیما و هلیکوپتر باشند که دارای بال های ثابت ولی پروانه های با زاویه متغیر هستند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، اوبر در زمینه توسعه خودروهای پرنده، 19 رقیب بعضاً قدرتمند دارد. از جمله این رقبا می توان به بوئینگ، ایرباس اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    این فیلم ها نشون ندید ما را عقده ای میکنید اخه فکر نکنم نسل ما این چیز ها را تو ایران تجربه کنند? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی